Ksj skrev:
Väldigt lyckad träff måste jag säga

Bra initiativ att åka tillbaka sedan och plocka skräp också / En av grabbarna som grillade korv med ni sprang runt och städade (vi släckte grillen sedan och slängde den i en soptunna).
Jasså var det ni som götta er med lite grill! Jo detta känns jättebra nu efteråt!
jag försökte räkna bilar när det var som flest å fick ihop ca 180-200 bilar. svårt efterssom det ständigt var folk som åkte omkring.
hursomhelst.. Jättebra uppslutning och vi slapp regnet även om vi saknade lite värme så var folk tålmodiga å stannade länge.
Tack för en riktigt go kväll med mycket folk.
Över lag så tycker jag folk skötte det snyggt men vi fick nog ihop 4 sopsäckar med burkar så det var väl några som hade svårt för å hitta soptunnorna som fanns flera stycken över parkeringen. man får alltid räkna med nedskräpning med så mycket folk men jag tycker det var förvånansvärt bra ändå!
hörde till å med folk som sa till andra att dom skall ge fan i å kasta skräp så er tackar jag för det! mycket uppskattat!
jag kommer avlägga en resumé om kvällen i helhet med lite allmänt kul å veta, foton osv. men det kommer i eftersnacks tråden imorgon. nu skall ja söva! ha det gött!
"Riktiga bilar drar 1,5l milen"