Ja de va ju inte så värst länge bilen fick va på alla hjul om man säger så. lyft upp den gamle räser förtin på pallbockar nu igen, dock i fronten för att riva loss framvagnen! Bilder på det:
Fin bromssköld, eller hur? kan även avslöja att den andra inte va så mkt bättre än denna....
Tog en bild på dessa småttingar för å visa hur fin yta det är på alla delar i framvagnen för tillfället
Blev lite smått förvånad när jag lyfte upp skyddsbälgarna till dämparna, trodde ju dom skulle va lite smalare än vad dom egentligen var, men man tackar ju inte nej till såna här heller...
Ska ta hem en bläster någon dag i veckan så ska det härjas lite på delarna
va iväg idag å köpte mig en snorbillig reservdels bil till denna en 244 av -90 årsmodell ska ta å plocka ur lh 2,4 härvan och sätta i turbon senare va de tänkt lägger upp bilder på den imorn!
Ska ta å lacka framvagnen snart på turbon så det blir gjort!
de va rätt komiskt innan, för direkt efter jag skrev till dig här på garaget i eftermiddags så hittade jag en 240 som var perfekt haha, bara ringa å hämta 4 mil bort
har aldrig bytt elsystem innan så får se hur det går;)
finns en hel del att plocka från denna bilen den är inte så värst rostig det mesta är på framskärmarna och vänster framdörr vad jag hittat änsålänge...ska kolla under senare ikväll tror jag;) hehe
Vem vet det kanske blir nån slags åka brett bil det här också med tiden? det återstår att se......