Usch här har man varit lat, dag att göra en uppdatering kanske?

Har mest kört med 240in och inte grejat så mycket, snart dags för besiktning nästa lördag 30de juni i Borås, lär gå fint hoppas jag!

Fick problem med hastighetsmätaren på den då den hoppade upp och ner hela tiden och visade helt fel hastighet, så åtgärdade felet (som låg i hastighetsmätaren) och satte dit en annan, tyvärr inte samma gradering som originalet men det får funka sålänge!

har slängt på originalblinkers fram under besiktningen då jag inte tror sbp gillar mina helsvarta blinkers (a)
Har även upptäckt att kam packboxen (den främre) har börjat läcka lite, får ta och åtgärda det innan det blir värre,
Maskinen i motorn är riktigt trevlig, spinner på fint när man stämplar, precis som det skall vara alltså! snart dags för däckbyte, igen...
har även gått och fått jobb, så nu planerar jag att bygga lite värre motor till nästa år, lär ju eventuellt ha råd med nya fälgar och diverse annat godis också
Snart kommer mer uppdateringar, den som väntar på något väntar aldrig förlänge, eller hur va det man sa?