Volvo 240 Turbo -84

Bilen köptes den 11de augusti i Veddige, var då mycket sunkig och spray målad mattsvart, mycket rost fanns där också! men det var då det ;)
  • 132 Följare
  • 240 743 Visningar
  • Uppdaterades senast 24 januari 2013
cheva1987
24 januari 2013 ·

Hej snyggt bygge:) vart håller du till då? Härligt o se en 244 bli räddad smile Håller själv på me en 244 75a me 16v turbo smile En fråga om du skulle sveta nya trösklar o skärmar till mig va skulle du vilja ha för det? Har allt ligger smile

risenman
24 januari 2013 · 154 Inlägg

cheva1987 skrev:
Hej snyggt bygge:) vart håller du till då? Härligt o se en 244 bli räddad smile Håller själv på me en 244 75a me 16v turbo smile En fråga om du skulle sveta nya trösklar o skärmar till mig va skulle du vilja ha för det? Har allt ligger smile

Tackar smile utanför borås smile låter gött de du, nej tyvärr svetsar jag inte sånt åt andra, tkr det är för långdraget att svetsa rostiga bilar smile

cheva1987
24 januari 2013 ·

Hehe okej förstår det:) Nä ska försöka få tag på nå ställe o va i så man kan svetas själv hehe smile Vad e nästa plan för damen då smile

risenman
24 januari 2013 · 154 Inlägg

cheva1987 skrev:
Hehe okej förstår det:) Nä ska försöka få tag på nå ställe o va i så man kan svetas själv hehe smile Vad e nästa plan för damen då smile

okej smile Jadu har många planer.. ska köpa några andra fälgar tänkte jag, sen när det blir vartannat år besiktning (efter den kommande besiktningen) så ska jag börja smida på en 940 fk/ft motor för att sedan regga om tänkte jag smile får se hur det blir i framtiden smile

cheva1987
25 januari 2013 ·

Fan va härligt du borde komma till Katrineholm och ställa ut den 18maj tror jag att det var. Kolla i kategorin kommande träffar:-) Jag siktar på att få klart min 240 då big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang