Vad gör ni när ni har tråkigt?

zapite
4 april 2011 · 10 Inlägg

Startade en tråd eftersom jag har tråkigt nu big_smile Som rubriken... Vad gör ni när ni har tråkigt? smile Alltid roligt o se vad folk gör när de blir uttråkade.

Kosha
4 april 2011 · 138 Inlägg

Lyssnar på musik, glor film, spelar och kollar diverse hemsidor.

Edit: Eller så kör jag en sväng med bilen, haha.

Senast redigerat av Kosha (4 april 2011)

TeoHM
4 april 2011 · 116 Inlägg

lysnar på lite elvis=)

motorn bak är i min smak
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
4 april 2011 · 661 Inlägg

Försöker att inte ha tråkigt... faktiskt börjat blogga som hårdrockare jag o min tjej med mycket speciell karaktär på vår blogg. Det är faktiskt ganska kul o skriva av sig från och till. lyssnar på metal det är fan heller aldrig tråkigt

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
4 april 2011 · 3 068 Inlägg

Utan inbördes rangordning:

Kollar olika forum, läser projekttrådar och letar inspiration.
Spelar datorspel
Leker/tränar med hunden
kollar film/serier
Ebay, blocket, tradera, diverse webbutiker

zapite
5 april 2011 · 10 Inlägg

Felplacerad skrev:
Jag har aldrig tråkigt, det låter fruktansvärt onödigt smile

big_smile Jag har allt för mycket tråk här hemma

zapite
5 april 2011 · 10 Inlägg

Peter_Eriksson skrev:
Utan inbördes rangordning:

Kollar olika forum, läser projekttrådar och letar inspiration.
Spelar datorspel
Leker/tränar med hunden
kollar film/serier
Ebay, blocket, tradera, diverse webbutiker

Okej smile Vad för spel kör du? big_smile Har försökt o hitta något roligt spel men tyvärr så är jag inget vidare bra på de och min dators grafik kort är helt åt skogen så jag kan inte köra schysta 3d spel big_smile

-Michael :-)
5 april 2011 · 367 Inlägg

När jag hade bil så körde jag alltid en sväng om det var bra väder.

Nu är det bara CS som tidsfördriv sad

RD_87 Skrotsamlare
5 april 2011 · 4 031 Inlägg

Jag har en bebis = aldrig tråkigt tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
DuelBall Seg bôvel
5 april 2011 · 322 Inlägg

Äter. smile

Alternativt hänger runt på olika forum.

zapite
5 april 2011 · 10 Inlägg

DuelBall skrev:
Äter. smile

Alternativt hänger runt på olika forum.

Äter big_smile Haha

Uttelito Kung
5 april 2011 · 603 Inlägg

Chattar med folk på facebook, spelar minecraft, tar en tur med bilen eller går ut med hunden, om inget av ovanstående så kan man ju alltid dra en liten liten runk haha.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
RD_87 Skrotsamlare
5 april 2011 · 4 031 Inlägg

Uttelito skrev:
Chattar med folk på facebook, spelar minecraft, tar en tur med bilen eller går ut med hunden, om inget av ovanstående så kan man ju alltid dra en liten liten runk haha.

Skinnbanjo, den klassiska formen av enkel & billig underhållning tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Uttelito Kung
5 april 2011 · 603 Inlägg

RD_87 skrev:

Uttelito skrev:
Chattar med folk på facebook, spelar minecraft, tar en tur med bilen eller går ut med hunden, om inget av ovanstående så kan man ju alltid dra en liten liten runk haha.

Skinnbanjo, den klassiska formen av enkel & billig underhållning tongue

Rulla skinnhiss ^^

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
-Michael :-)
5 april 2011 · 367 Inlägg

Uttelito skrev:

RD_87 skrev:

Uttelito skrev:
Chattar med folk på facebook, spelar minecraft, tar en tur med bilen eller går ut med hunden, om inget av ovanstående så kan man ju alltid dra en liten liten runk haha.

Skinnbanjo, den klassiska formen av enkel & billig underhållning tongue

Rulla skinnhiss ^^

Spela köttflöjt wink

Uttelito Kung
5 april 2011 · 603 Inlägg

-Michael skrev:

Uttelito skrev:

RD_87 skrev:

Skinnbanjo, den klassiska formen av enkel & billig underhållning tongue

Rulla skinnhiss ^^

Spela köttflöjt wink

Skaka tupp! haha men nog med off topic, flashback har en 5 sidor lång tråd om synonymer för runka tongue

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
5 april 2011 · 3 068 Inlägg

zapite skrev:
Okej smile Vad för spel kör du? big_smile Har försökt o hitta något roligt spel men tyvärr så är jag inget vidare bra på de och min dators grafik kort är helt åt skogen så jag kan inte köra schysta 3d spel big_smile

Just nu spelar jag ett spel som heter Torchlight, en ripoff på diablo, tror inte det är så höga krav på det smile
Innan har jag spelat igenom fallout 3, fallout new vegas, mass effect, mass effect 2 (sjukt bra spel!)..

Gillar du peka och klicka så testa nya back to the future, lite som monkey island om du spelat dem.

IceEyes Varningar: För många..
6 april 2011 · 2 552 Inlägg

Uttelito skrev:

-Michael skrev:

Uttelito skrev:

Rulla skinnhiss ^^

Spela köttflöjt wink

Skaka tupp! haha men nog med off topic, flashback har en 5 sidor lång tråd om synonymer för runka tongue

Dra en Tarzan, huda, masturbera, vaxa min delfin, strypa Lennart Swahn, putsa salamin,
mjölka tjuren,  avliva avkomman, dejta Lena Handén, polera trollstaven, ta saken i egna händer,
slita sträng, ladda kanonen, fixa en grej, tukta den enögde, skaka tall, tampas med tjuren, krama boan, få jesusbarnet att gråta, putsa Hyland, banka biskop, spela en melodi wink


Skämt o sido, mina motattacker mot tristessen utan inbördes ordning är: Flashback, Garaget, Facebook osv, se några avsnitt av That '70s Show, ta en joggingtur/promenad, spela Sim City eller pyssla med bilen.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang