Angående: Inofficiell Garaget träff med bio F&F 5 och bilträff 6 maj!

drazen_gti
5 maj 2011 · 807 Inlägg

M-jonsson skrev:

drazen_gti skrev:
hur ser ingången och utgången ut på nedre plan? farthinder osv? ta det som är bäst för oss med låga bilar:)

det e några farthinder längst ner, o upp o nerfarterna i garaget är ganska skarpa, det bästa stället för låga bilar tror jag är det aldra översta planet,
där brukar det typ alltid vara tomt också

jag minns inte vilket plan det var på men jag strandade med min ctr när jag skulle ut för nåt år sen:)

I'd rather die like a man, than live like a coward
M-jonsson
5 maj 2011 · 63 Inlägg

drazen_gti skrev:

M-jonsson skrev:

drazen_gti skrev:
hur ser ingången och utgången ut på nedre plan? farthinder osv? ta det som är bäst för oss med låga bilar:)

det e några farthinder längst ner, o upp o nerfarterna i garaget är ganska skarpa, det bästa stället för låga bilar tror jag är det aldra översta planet,
där brukar det typ alltid vara tomt också

jag minns inte vilket plan det var på men jag strandade med min ctr när jag skulle ut för nåt år sen:)

ja kan åka förbi heron o kolla infarterna o ner/uppfarterna nu snart på vägen till jobbet, men själv har ja bäst erfarenhet av det aldra översta planet där ja alltid brukar stå, efter som det brukar aldrig vara bilar där

Brän däck inte vänner.
drazen_gti
5 maj 2011 · 807 Inlägg

M-jonsson skrev:

drazen_gti skrev:

M-jonsson skrev:

det e några farthinder längst ner, o upp o nerfarterna i garaget är ganska skarpa, det bästa stället för låga bilar tror jag är det aldra översta planet,
där brukar det typ alltid vara tomt också

jag minns inte vilket plan det var på men jag strandade med min ctr när jag skulle ut för nåt år sen:)

ja kan åka förbi heron o kolla infarterna o ner/uppfarterna nu snart på vägen till jobbet, men själv har ja bäst erfarenhet av det aldra översta planet där ja alltid brukar stå, efter som det brukar aldrig vara bilar där

det vore nice om du kunde kolla upp det;)

I'd rather die like a man, than live like a coward
Skyssis Love my Godzilla!
5 maj 2011 · 289 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:

taway skrev:

Skyssis skrev:
Jag kanske dyker förbi och kikar på era bilar och säger hej, if thats okej, men filmen ska jag se på lördag big_smile

Nämen, ser jag en frivillig bilvakt? big_smile

+1big_smile

haha you wish, inte ska jag stå där o frysa medans ni njuter av filmen sad!! så jävla synd att jag ska se filmen på lördag annars hade jag nog hängt med.

"Godzilla" R32GTR
42emil
5 maj 2011 · 539 Inlägg

Jag har aldrig varit i garaget där tidigare. Men det ska nog inte vara några problem att hitta. smile
Man kan väl börja samlas vid 20.00 då? Och sen kan väl folk börja droppa in eftersom och så rör vi oss in mot salongen kanske 20.50 eller liknande? smile

BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
M-jonsson
5 maj 2011 · 63 Inlägg

drazen_gti skrev:

M-jonsson skrev:

drazen_gti skrev:

jag minns inte vilket plan det var på men jag strandade med min ctr när jag skulle ut för nåt år sen:)

ja kan åka förbi heron o kolla infarterna o ner/uppfarterna nu snart på vägen till jobbet, men själv har ja bäst erfarenhet av det aldra översta planet där ja alltid brukar stå, efter som det brukar aldrig vara bilar där

det vore nice om du kunde kolla upp det;)

Botten våningen: 1Vanlig vägbula, 2st små.
Våning1: kör från botten o uppåt, ganska skarp kant.
Våning2: Lika som 1an, Infarten på sidan e ganska skarp men kan kanske funka om man tar det ricktingt lungt.
Våning3: Lika som 1,2an. Separata infarten på sidan, skarp In/Utfart.
Vånin4: Ganska skarp In/Utfart om man inte sneddar in o ut, när man ska ut måste man då troligen köra mot trafiken :p.
Våning5: Bästa stället att ta sig in/ut inga kanter men inget tak eller övervaknings kameror då heller sad.


Rekomendation e då Botten våningen längst in eller där det fins många lediga platser brevid varandra då.

Brän däck inte vänner.
M-jonsson
5 maj 2011 · 63 Inlägg

Skyssis skrev:

SupraJEZZICA skrev:

taway skrev:

Nämen, ser jag en frivillig bilvakt? big_smile

+1big_smile

haha you wish, inte ska jag stå där o frysa medans ni njuter av filmen sad!! så jävla synd att jag ska se filmen på lördag annars hade jag nog hängt med.

Boka om fan tongue

Brän däck inte vänner.
Miiip
5 maj 2011 · 1 Inlägg

då ses vi på bion då smile

drazen_gti
5 maj 2011 · 807 Inlägg

M-jonsson skrev:

drazen_gti skrev:

M-jonsson skrev:

ja kan åka förbi heron o kolla infarterna o ner/uppfarterna nu snart på vägen till jobbet, men själv har ja bäst erfarenhet av det aldra översta planet där ja alltid brukar stå, efter som det brukar aldrig vara bilar där

det vore nice om du kunde kolla upp det;)

Botten våningen: 1Vanlig vägbula, 2st små.
Våning1: kör från botten o uppåt, ganska skarp kant.
Våning2: Lika som 1an, Infarten på sidan e ganska skarp men kan kanske funka om man tar det ricktingt lungt.
Våning3: Lika som 1,2an. Separata infarten på sidan, skarp In/Utfart.
Vånin4: Ganska skarp In/Utfart om man inte sneddar in o ut, när man ska ut måste man då troligen köra mot trafiken :p.
Våning5: Bästa stället att ta sig in/ut inga kanter men inget tak eller övervaknings kameror då heller sad.


Rekomendation e då Botten våningen längst in eller där det fins många lediga platser brevid varandra då.

då bestämmer vi bottenvåning då! tack för att du kolla upp det;)

I'd rather die like a man, than live like a coward
jensedman
5 maj 2011 · 68 Inlägg

jessica du kan lägga till +1 på mig, han är betald och klar smile

Volkswagen Passat TDI 3BG "LoW AnD SloW" (2002)
Volkswagen golf mk3 vr6 syncro "Color Concept" (1997)
CarpeDiem German Engineering
5 maj 2011 · 9 081 Inlägg

Då har man sett filmen, kan säga att den är riktigt bra big_smile Speciellt på slutet wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
taway
5 maj 2011 · 296 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Då har man sett filmen, kan säga att den är riktigt bra big_smile Speciellt på slutet wink

Låter bra! smile Många sågar den men frågan är vad de haft för förväntningar egentligen...

M-jonsson
5 maj 2011 · 63 Inlägg

drazen_gti skrev:

M-jonsson skrev:

drazen_gti skrev:

det vore nice om du kunde kolla upp det;)

Botten våningen: 1Vanlig vägbula, 2st små.
Våning1: kör från botten o uppåt, ganska skarp kant.
Våning2: Lika som 1an, Infarten på sidan e ganska skarp men kan kanske funka om man tar det ricktingt lungt.
Våning3: Lika som 1,2an. Separata infarten på sidan, skarp In/Utfart.
Vånin4: Ganska skarp In/Utfart om man inte sneddar in o ut, när man ska ut måste man då troligen köra mot trafiken :p.
Våning5: Bästa stället att ta sig in/ut inga kanter men inget tak eller övervaknings kameror då heller sad.


Rekomendation e då Botten våningen längst in eller där det fins många lediga platser brevid varandra då.

då bestämmer vi bottenvåning då! tack för att du kolla upp det;)

Så lite så, själv lär ja åka dit vid 19:30 tiden när kommer ni andra ? ?

Brän däck inte vänner.
JalleGraphics JalleGraphics.com
5 maj 2011 · 984 Inlägg

Jag är där tidigast 20.30 iaf...

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography
Sussu
5 maj 2011 · 26 Inlägg

Hej,
jag kanske dyker upp.. vi får se... annars hoppas ni får en bra bio o träff

Volkswagen Golf GTI "NEVALA" (2001)
TimeZone Edvardson
5 maj 2011 · 48 Inlägg

Så där då, mycket velande från kompisar. Men nu har jag en co pilot smile
Jezz, boka in mig +1 på listan. Bio biljetten har jag redan prel.bokat själv.
Nu ska ja kika klart på Fast & Furious 4 smile smile

Vi ses imorgon gott folk smile.

"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"
M-jonsson
5 maj 2011 · 63 Inlägg

I natt blir det till att kolla på 1,2,an 3,4an om man har orken.

Brän däck inte vänner.
drazen_gti
5 maj 2011 · 807 Inlägg

jag siktar på o vara där runt 20...

I'd rather die like a man, than live like a coward
adam_honda
5 maj 2011 · 42 Inlägg

jag har bokat 8 platser. Det kommer vara jättegrymt! Jag tycker att vi parkerar våra bilar i botten våningen! Har man en låg bil då ska man undvika att försöka köra in på den tredje eller fjärde våningen! Jag fick köra mot trafiken bara för att klara av in/utfarterna

Honda civic "EK" (1998)
Honda civic type r "ep3" (2004)
NKM-Victor
5 maj 2011 · 49 Inlägg

Jag med några är säkert där runt 19,30 - senast 20,00 och äter en bit innan bion.
Annars ses vi strax efter i garaget och vid bion.  Men vad möter vi upp jezz o co.
för tickets?    // victor

Victor @ NKM Racing Team
Ambassadör @ timeattack.nu
NKM -> Facebook
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang