Angående Karlstad-skövde karavan till elmia

Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
21 april 2011 · 159 Inlägg

Hucky skrev:
http://www.carlstadstreetmeet.se/?p=419

bra länk..såg att ja va lite fel med tiden 08.00-09.00 avfärd kl 09.00 senast

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
sachman Arn Racing
22 april 2011 · 383 Inlägg

Det börjar dra ihop sig nu:)

Hoppas vi blir många som får en fin Karavanåkning i morgon Och att vi fortsätter ha lika tur med vädret som vi haft i veckan!

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Coolgate
22 april 2011 · 100 Inlägg

Japp ska bli väldigt skoj! Hoppas de inte blir seg upplock av alla... för de drar ut på tiden det!... 11 skövde då!

Audi A6 Kombi "S-line" (2018)
sachman Arn Racing
22 april 2011 · 383 Inlägg

Coolgate skrev:
Japp ska bli väldigt skoj! Hoppas de inte blir seg upplock av alla... för de drar ut på tiden det!... 11 skövde då!

Japp kan börja samlas kl 11.. Karlstads karavanen beräknar vara här ca 11.40 så senast 11.30!
Kommer ha telefon kontakt med deras ledarbil så vi e berädda när de kommer o hoppas det går så smidigt som möjligt:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Coolgate
22 april 2011 · 100 Inlägg

Japp! Hoppas de inte tar så lång tid... för det tar ju ändå en stund ner dit med all kö osv.. även kön in... Men blir nog bra... bara allt flyter på... Men det är klart, gillar man inte karavanen så är de ju bara att åka utan den wink

Audi A6 Kombi "S-line" (2018)
Coolgate
22 april 2011 · 100 Inlägg

Vilken frekvens kommer ni ligga på när i kör radio?.. PMR kanalerna?

Audi A6 Kombi "S-line" (2018)
sachman Arn Racing
22 april 2011 · 383 Inlägg

Coolgate skrev:
Vilken frekvens kommer ni ligga på när i kör radio?.. PMR kanalerna?

Skriv den frågan i denna tråden smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 01&p=1

Själva orginal tråden eller vad man ska kalla det... Dom som är med från start och leder karavanen helt enkelt:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
StefanNyqvist
22 april 2011 · 172 Inlägg

Det dra ihop sig, tänk på att hålla avstånd!!!! Vill inte vara med om en seriekrock precis! tongue

// Stefan - Mariestad \\
# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96
# Hyundai i40
Coolgate
23 april 2011 · 100 Inlägg

Japp precis! avstånd vore fint! Jag är inte så sugen på stenskott heller, eller vill ge stenskott... så håll lite avstånd era jävlar tongue

Audi A6 Kombi "S-line" (2018)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
23 april 2011 · 204 Inlägg

sachman skrev:

Coolgate skrev:
Japp ska bli väldigt skoj! Hoppas de inte blir seg upplock av alla... för de drar ut på tiden det!... 11 skövde då!

Japp kan börja samlas kl 11.. Karlstads karavanen beräknar vara här ca 11.40 så senast 11.30!
Kommer ha telefon kontakt med deras ledarbil så vi e berädda när de kommer o hoppas det går så smidigt som möjligt:)

Får en känsla av att du leder denna karavan eller försöker iaf kanske borde flytta upp till karlstad istället och hålla karavan .

Swedenautorace!
sachman Arn Racing
23 april 2011 · 383 Inlägg

Nssc skrev:

sachman skrev:

Coolgate skrev:
Japp ska bli väldigt skoj! Hoppas de inte blir seg upplock av alla... för de drar ut på tiden det!... 11 skövde då!

Japp kan börja samlas kl 11.. Karlstads karavanen beräknar vara här ca 11.40 så senast 11.30!
Kommer ha telefon kontakt med deras ledarbil så vi e berädda när de kommer o hoppas det går så smidigt som möjligt:)

Får en känsla av att du leder denna karavan eller försöker iaf kanske borde flytta upp till karlstad istället och hålla karavan .

Den känslan stämmer i såfall inte.. jag kommer inte leda någon karavan o har inte försökt göra det heller!
Som jag har sagt förut så är det DERAS karavan o ingen annans, vi åker bara med!
All information osv jag skriver här är den information jag får från dem!

Sant är doc att det var jag som tog kontakt med carlstads street meet för att kolla om dom var intresserade av att plocka med oss, därifrån har jag blivit lite utav en kontaktperson inget annat!

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
sachman Arn Racing
23 april 2011 · 383 Inlägg

Jag och min bror "zetec" kommer gå runt med kameror i morgon på biltema och fota lite smile när karavanen kommer och åker osv:)

Bara att komma fram om någon vill ha något fotat, Har även telefonkontakt med karavanen vi väntar på!!
Vet inte hur ofta jag kommer ha kontakt med dom men kom gärna fram och fråga om det är något ni undrar över smile
( förtydligar! INTE jag som leder karavanen, utan det ända jag kan svara på är isåfall det jag fått höra från ledarbilen )

Kom gärna fram och hälsa om inte annat:)
MVH

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Coolgate
24 april 2011 · 100 Inlägg

Rena skämtet

Audi A6 Kombi "S-line" (2018)
beckstroem
24 april 2011 · 871 Inlägg

alla ni som tog bilder, lägg upp dem här vettja. smile Eller om ni tog någon bild på min bil kan ni gärna skicka den till beckstroem@live.se smile

Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
24 april 2011 · 159 Inlägg

beckstroem skrev:
alla ni som tog bilder, lägg upp dem här vettja. smile Eller om ni tog någon bild på min bil kan ni gärna skicka den till beckstroem@live.se smile

ja lite bilder vore kul. va ju kanon väder så ett par sköna kort måste ju upp:P

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
Effektiv
20 mars 2012 · 344 Inlägg

Blir skit bra detta. Längtar som attan. Hoppas man blir klar med bilen bara tongue ses den 7:e big_smile

Knallhattsson
21 mars 2012 · 176 Inlägg

synd att tråden är ett år gammal bara "effektiv" wink Har inte hittat någon om karavan för 2012..

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
Effektiv
21 mars 2012 · 344 Inlägg

Haha big fail av mig tongue haha. fan va dum ja känner mig nu tongue

Knallhattsson
21 mars 2012 · 176 Inlägg

Effektiv skrev:
Haha big fail av mig tongue haha. fan va dum ja känner mig nu tongue

Haha man måste ju bjuda på de när de väl sker wink men alla längtar vi efter elmia så förstår ditt ivriga inlägg wink

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
Effektiv
21 mars 2012 · 344 Inlägg

TjoppTjopp skrev:

Effektiv skrev:
Haha big fail av mig tongue haha. fan va dum ja känner mig nu tongue

Haha man måste ju bjuda på de när de väl sker wink men alla längtar vi efter elmia så förstår ditt ivriga inlägg wink

Haha ja man måste väl de. ja det har du helt rätt i wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang