Eftersnack: Birsta träffen den 9/4

xorox_88 Smack that ass!!
11 april 2011 · 2 953 Inlägg

älskar hur det är mer en offtopic tråd än eftersnacks tråd

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
11 april 2011 · 938 Inlägg

Verkar iaf som ni hade en trevlig kväll även i lördags, å hade man inte haft 12 mil enkel väg så hade ja gärna gjort en 2-dagars... Hoppas de inte dröjjer så länge till nästa träff, gärna med ännu fler fina bilar å varmare ljusare väder med tongue

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Bergvik
11 april 2011 · 141 Inlägg

Stridsanka skrev:
Tycker du ska ta hans erbjudande, det är ju trots allt ingen turbo. Du kanske kan få en sportkeps på köpet om du levererar den till han smile

Hahaha, de kan han gott få wink

Var tog alla bilder vägen??? Håller på med ett klipp jag, får se när man kan slänga upp skiten smile

Audi S2 Avant "R2S2" (1993)
tjarniz
11 april 2011 · 361 Inlägg

såg att det är dags för custom & hotroadshowen te helgen?? vorre det inte en kul grej å ha en träff på lördagkväll då?

tompa_turbo Höst och kallt
11 april 2011 · 325 Inlägg

nääää  för lördag skall  vi  supa  så då blir det ingen bilkörning

tjarniz
11 april 2011 · 361 Inlägg

icke här inte bli till att ta ut pärlan tro jag och åka på gärdehov smile

Johan-Westin
11 april 2011 · 56 Inlägg

Det låter nästan som att man missade nånting tongue

Znurf
11 april 2011 · 207 Inlägg

tjarniz skrev:
såg att det är dags för custom & hotroadshowen te helgen?? vorre det inte en kul grej å ha en träff på lördagkväll då?

Brukar ju kunna bli NÅGOT iallafall efteråt, den helgen hoppas jag på fint väder så jag kan ta ut bilen också smile

tjarniz
11 april 2011 · 361 Inlägg

Znurf skrev:

tjarniz skrev:
såg att det är dags för custom & hotroadshowen te helgen?? vorre det inte en kul grej å ha en träff på lördagkväll då?

Brukar ju kunna bli NÅGOT iallafall efteråt, den helgen hoppas jag på fint väder så jag kan ta ut bilen också smile

om man kollar vädret nu ser det kanon ut till helgen på väderfronten smile

ForsaFrasse
11 april 2011 · 140 Inlägg

tjarniz skrev:
såg att det är dags för custom & hotroadshowen te helgen?? vorre det inte en kul grej å ha en träff på lördagkväll då?

jo det skulle vara kul men Nissen sover kvar i stora hallen så den kan ej följa med sad

Volvo 264 v8 "284an" (1975)
Nissan Skyline r34 GTT "Nisse" (1998)
Opel Kadett Coupé LS "Klenoden" (1971)
Mellander Yrkes Chafför
11 april 2011 · 380 Inlägg

TobbeE_87 skrev:
Verkar iaf som ni hade en trevlig kväll även i lördags, å hade man inte haft 12 mil enkel väg så hade ja gärna gjort en 2-dagars... Hoppas de inte dröjjer så länge till nästa träff, gärna med ännu fler fina bilar å varmare ljusare väder med tongue

Ja har fan 10 enkel;)

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
Braweheart braweheartsfoto.se
11 april 2011 · 494 Inlägg

tjarniz skrev:

Znurf skrev:

tjarniz skrev:
såg att det är dags för custom & hotroadshowen te helgen?? vorre det inte en kul grej å ha en träff på lördagkväll då?

Brukar ju kunna bli NÅGOT iallafall efteråt, den helgen hoppas jag på fint väder så jag kan ta ut bilen också smile

om man kollar vädret nu ser det kanon ut till helgen på väderfronten smile

Ja e nere redan på dagen så visst en träff e ju inte fel.. dock kanske inte min e så rolig nu..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Mellander Yrkes Chafför
11 april 2011 · 380 Inlägg

tompa_audi skrev:
styrfylla   i skövde  nästa  helg  ta  med  en back  öl  o  skinnväst

håll dina tankar om fylla utanför denna tråd tyck då ja, skulle vara en eftersnacks tråd men känns långt från det nu....

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
Hamilton
11 april 2011 · 8 864 Inlägg

tompa_audi skrev:
styrfylla   i skövde  nästa  helg  ta  med  en back  öl  o  skinnväst

Håll dig till ämnet!  Vad du ska göra nästa helg är helt ointresant i den här tråden
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
12 april 2011 · 938 Inlägg

tjarniz skrev:
såg att det är dags för custom & hotroadshowen te helgen?? vorre det inte en kul grej å ha en träff på lördagkväll då?

Vart tvungen å kolla va de var för nåt, å de såg ju rätt trevligt ut... Låter ju som en bra idé med en träff också då, vart sugen å åka ner.   Om någon känner sig manad,s å lägg gärna upp en egen inför-tråd, blir mycke enklare å hålla ordning då...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 april 2011 · 5 753 Inlägg

Var dit och kikade både i fredags och i lördags, helt klart dugligt med folk för att vara så pass tidigt på sesongen smile


Gick väll några mm gummi under fredagskvällen iallafall med stortysken, Luktade gummi i bilen i ett par dagar efteråt.

Senast redigerat av _Glenne_ (12 april 2011)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Hamilton
12 april 2011 · 8 864 Inlägg

§8 Streetracing
Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma här (engligt svensk lag).
Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Inlägg som antyder om race är således raderade.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Miche
13 april 2011 · 16 Inlägg

Här är en film som jag har gjort med film från träffen smile

http://www.garaget.org/video/102827

Senast redigerat av Miche (13 april 2011)

BoNeCrAcKeR
13 april 2011 · 53 Inlägg

Miche skrev:
Här är en film som jag har gjort med film från träffen smile

http://www.garaget.org/video/102827

trevligt video.. men lite surt att dölja alla andras nr plåt utan han som hade BMW.. plus ser hans ansikte...

liten hint bara hmm

Mazda RX-7 FD3S-95 "Lilith" (1995)
Miche
13 april 2011 · 16 Inlägg

BoNeCrAcKeR skrev:

Miche skrev:
Här är en film som jag har gjort med film från träffen smile

http://www.garaget.org/video/102827

trevligt video.. men lite surt att dölja alla andras nr plåt utan han som hade BMW.. plus ser hans ansikte...

liten hint bara hmm

Kollade med han och de var helt ok att hans nrplåt syntes, därför har jag inte dolt den smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang