Eftersnack:Elmia 2011 + A6/Solåsen

BoostGuy
25 april 2011 · 953 Inlägg

Här kan vi ha eftersnacks tråden.

Själv tycker jag mässan va en besvikelse.

Till er som, vet med er att ni ha krossat flaskor och svinat ner när fan ska ni lära er att bil intresset förstörs pga er? Är inte ni bilintresserade? Så varför måste ni kasta glas och svina ner när de finns pappers korgar runt hela a6 och solåsen.

Jag skäms som jkpg bo=( samt som bilintresserad såna som er gör ju att polisen kommer att stänga av a6 snart och så att vi inte kommer kunna ha någon stanns att vara samt att ingen vill få sina däck sönder skurna av glas .

För helvete tänk efter nästa gång. lata jävlar

http://sverigesradio.se/sida/artikel.as … el=4471544

skulle ni själva vilja att eran stad skulle se ut såhär efter en mässa?


vi är bilintresserade inte nedskräpningsintresserade. så snälla låt alkoholen stå nästa år

Senast redigerat av Driver_85 (25 april 2011)

Mog1 High on diesel and gasoline
25 april 2011 · 368 Inlägg

Håller med, träffen efter mässan var stor besvikelse hela helgen. Och håller med om att nedskräpningen var förjävlig..  blir nog inte långvarig på träffen nästa år

Volvo S60-R "Blacked Out" (2004)
Volvo 945 "Gråben" (1992)
Dannejkpg
25 april 2011 · 32 Inlägg

redan prat om att lägga ner elmia bil mässan tack vara alla små skitar som håller på! så tacka dom!

Pakkala_
25 april 2011 · 16 Inlägg

Finns bara ett ord att säga, och det är raggare.. Tyvärr!

Masterworks
25 april 2011 ·

Pakkala_ skrev:
Finns bara ett ord att säga, och det är raggare.. Tyvärr!

Snarare fyllon!!!

Aerodynamik ...
25 april 2011 · 7 120 Inlägg

Raggarna(inkl. volvoraggare) var helt klart i majoritet när det gällde svineri och fylleri. Trist att se hur parkeringarna ser ut, man skulle kanske dela upp mässan i en dag för raggarna och en dag för euro/japs?

Masterworks
25 april 2011 ·

Aerodynamik skrev:
Raggarna(inkl. volvoraggare) var helt klart i majoritet när det gällde svineri och fylleri. Trist att se hur parkeringarna ser ut, man skulle kanske dela upp mässan i en dag för raggarna och en dag för euro/japs?

Så då skulle jag hamna bland raggarna då? hahaha...  lol

Aerodynamik ...
25 april 2011 · 7 120 Inlägg

Masterworks skrev:

Aerodynamik skrev:
Raggarna(inkl. volvoraggare) var helt klart i majoritet när det gällde svineri och fylleri. Trist att se hur parkeringarna ser ut, man skulle kanske dela upp mässan i en dag för raggarna och en dag för euro/japs?

Så då skulle jag hamna bland raggarna då? hahaha...  lol

Ser du dig själv som en raggare så varför inte? wink

Masterworks
25 april 2011 ·

Aerodynamik skrev:

Masterworks skrev:

Aerodynamik skrev:
Raggarna(inkl. volvoraggare) var helt klart i majoritet när det gällde svineri och fylleri. Trist att se hur parkeringarna ser ut, man skulle kanske dela upp mässan i en dag för raggarna och en dag för euro/japs?

Så då skulle jag hamna bland raggarna då? hahaha...  lol

Ser du dig själv som en raggare så varför inte? wink

Nää... Och inte som euro/japs heller!!! lol

Aerodynamik ...
25 april 2011 · 7 120 Inlägg

Masterworks skrev:
Nää... Och inte som euro/japs heller!!! lol

Får väl köra en jänk/volvo dag och sen en annan för resten, nöjd då eller tycker du det är lika kul? roll

Masterworks
25 april 2011 ·

Aerodynamik skrev:

Masterworks skrev:
Nää... Och inte som euro/japs heller!!! lol

Får väl köra en jänk/volvo dag och sen en annan för resten, nöjd då eller tycker du det är lika kul? roll

Vågar inte euro/japs gänget ha med potenta jänkare eller? hehehe...  wink

BoostGuy
25 april 2011 · 953 Inlägg

Någon som har hört något angående killen som ligger i Linköping efter i lördags? . Vi få la se hur detta kommer sluta nästa år. samtidigt var de ju väldigt lugnt iår emot var det var förra året.

Tjockarn Too School for cool
25 april 2011 · 110 Inlägg

Man blir så sjukt förbannad på alla äckliga jävla volvo raggare och pilsner mongon som bara kastar runt med skräp överallt... Såg riktigt förjävligt ut när man kom tillbaks runt 2 tiden på natten till A6 och såg mer skräp än asfalt på marken sad Synd att det ska vara så, som jag sa till några polare. Man borde fan stå och vakta sen bara släppa in vissa. Det är ju en träff för BIL intresserade, men hälften är ju där för att supa och ha kul. Det har man power meet till!

Pakkala_
25 april 2011 · 16 Inlägg

Håller med dig Tjockarn, till 100%!!

BoostGuy
25 april 2011 · 953 Inlägg

Helt rätt

saav
25 april 2011 · 632 Inlägg

Jag åkte Volvo, lyssnade nog på vad ni skulle kalla raggarmusik och drack, men inte skräpade jag ner för de och inte svinade jag något smile Skräpet hamnade i soptunnan dan efter när man städade bilen.

Är lite fel att säga att folk som åker volvo och pilsner skräpar ner tycker jag, visst är det många men det finns allt andra med. Hursomhelst så är jag på eran sida även fast jag åkte Volvo, sorgligt att se på bilderna. Så svårt är de inte att ha skräpet i bilen tills man kommer till en papperskorg.

ola_volvo Biltokig
25 april 2011 · 310 Inlägg

Handlar inte om stilen, bilen elelr om man dricker eller ej hur man beteer sig... det är upp till var och en!!! jag kan supa mig redlös sittandes i en äcklig volvo/jänk och ändå vara trevlig skötsam och inte slänga burkar utanför bilen..... tycker snarare att det handlar om omognad och dom flesta där kör ju tyvär raggarbilar och volvo, men såg många andra med som skräpade ner, te,x ALLA som röker.....

Harè bra
saav
25 april 2011 · 632 Inlägg

ola_volvo skrev:
Handlar inte om stilen, bilen elelr om man dricker eller ej hur man beteer sig... det är upp till var och en!!! jag kan supa mig redlös sittandes i en äcklig volvo/jänk och ändå vara trevlig skötsam och inte slänga burkar utanför bilen..... tycker snarare att det handlar om omognad och dom flesta där kör ju tyvär raggarbilar och volvo, men såg många andra med som skräpade ner, te,x ALLA som röker.....

Precis

DalleRacing
25 april 2011 · 1 738 Inlägg

Inget elmia för mig nästa år, jävla skit mässa rent ut sagt!!!!!! betala 250 spänn för att se folk sätta på kjolpaket som ser ut som jag vet inte vad?? kan tro att dom köper bara för att dom kan, ingen smak på styling överhuvudtaget. och sen alla jävla företag som typ överfaller en med nyckelbrickor m.m som inte har med bilar att göra. Säger som en på parkeringen sa när man gick förbi honom att det stod ju för fan snyggare bilar utanför mässan än inne! Angående nedskräpningen tycker jag man ska tänka till lite, det är inte bilvalet som gör att man skräpar ner för jag såg jäkligt många japsare som också kastade ut energidrycker, mcd påsar, godispapper m.m från sina bilar. Klassas dom som volvo/ jänk raggare med då? Det är upp till var och en att kasta skräp där det ska va och i de flesta fall handlar det nog om lathet, hur långt man behöver gå för att nå första soptunnan!

Just det en sak till! alla som klagar på volvoraggare m.m har ni vart på vallåkra träffen? där är det iaf 70% volvosar och det är fan knappt en enda ölburk efter den helgen! så frågan är vilka som skräpar ner?

Jag ångrar inte en minut att jag lät bilen stå hemma, för dessa träffar börjar bli som power meet ( TOTAL STADSMISSHANDEL )

Tack för mig hej!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Bjura_e30
25 april 2011 · 200 Inlägg

Men det finns ju faktiskt inte en ända sopptunna på a6 , möligtvis utanför ingången till affärerna , så dom borde ju ställa ut ett gäng sopptunner över parkerigen , för man går ju inte över halva parkerigen för att slänga en burk/donken papper eller va det nu är

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang