2195
Sök

Nytt rekord på bensinpriset 16.03 kr / litern.

OUTLAW1
9 maj 2012
håller med dig..en rejäl sänkning hade varit gott..

10kr/litern kan vi nog fetglömma men åtminstone under 13 hade varit gott..

ska ju på besök till Lycksele i sommar så då hoppas jag fasen på billig soppa..bara 125,7 mil dit jag skall:-) enkel väg..fast det e väl som runt hörnet för er i norr!!big_smile

56 Inlägg
9 maj 2012
haha joo under 13 då kan man ju le lite kanske när man tankar för engångsskull smile jahsså haha nee inte exakt men nästan så man kan köra på nån kväll haha wink

OUTLAW1
9 maj 2012
jonnielahti skrev:
OUTLAW1 skrev:
crillein skrev:
konstigt att de är så låg bensin där de finns tunnelbana osv men när man kommer här i norrland/västerbotten var man behöver bensin mer är de på 14.80-15.00L....

norrlänningar e ju astäta...det är ju ingen myt direkt..
tjuvjakt,svartslaktning av ren o älg,tjuvfiske ,massa guld i skogarna och hjortron sylt försäljning...klart som fan staten vill dra in mer pengar på er..

Nä då bar skoj lit me däj nu grabben..
Är väl så att det handlar om efterfrågan och avstånd...glesare mellan mackarna ger ju dom ett större övertag när det kommer till priset..är nog din lokala mackägare som dragit upp priset inte bensinbolaget i detta fallet..iaf vad jag tror..

Vadå dra alla över en kam? roll Själv är jag arbetslös som många andra här...

jo men bara för det får man ju inte tappa sitt sinne för humor!!!big_smilebig_smilebig_smilelollollol

OUTLAW1
9 maj 2012
jonnielahti skrev:
OUTLAW1 skrev:
jonnielahti skrev:

Vadå dra alla över en kam? roll Själv är jag arbetslös som många andra här...

jo men bara för det får man ju inte tappa sitt sinne för humor!!!big_smilebig_smilebig_smilelollollol

hmm, asså vi måste åka längre sträckor också, ni göteborgare skulle ju klara er med cykel som umeåborna big_smile

A DET E KLART VI GÖR..VI HAR JU NÄRA TIL VÅRA CA 30 MCDONALDS,70 BENSINMACKAR,6 CLAES OHLSSON,3 RUSTA,1 BILTEMA,4 MAX ja nu räknade jag bara snabbt i innerstaden där ALLA bor också..som sagt humor e kul när den används i forum....

hahahaha

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
9 maj 2012
bensinpriset igår natt smile

http://ladda-upp.se/data/tkylnuaqyzrqgs/
Senast redigerat av Gilgamesh (9 maj 2012)

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

918 Inlägg
9 maj 2012
Gilgamesh skrev:

http://ladda-upp.se/data/tkboroadlrtpi/

Va i?

Forummoderator
26 471 Inlägg
9 maj 2012
Gilgamesh skrev:

Måste vara fejk?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
9 maj 2012
Gilgamesh skrev:

Bilden kan inte vara lite gammal...?

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
9 maj 2012
nope det är inte fejk, jag är förvånad att inget la märke till detta igår... OKQ8 Huvudsta

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
9 maj 2012
bättre bild

http://ladda-upp.se/data/tkylnuaqyzrqgs/

414 Inlägg
9 maj 2012
Men tveksamt om det gick och tanka till det priset, eller? tongue

Jag har råkat ut för, i alla fall två gånger, att det som stått på skylten vid vägen inte har stämt när jag väl har tankat vid pumpen, men då har det skiljt typ ören och inte flera kronor. tongue

MVH

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
9 maj 2012
joH900 skrev:

Jag har råkat ut för, i alla fall två gånger, att det som stått på skylten vid vägen inte har stämt när jag väl har tankat vid pumpen, men då har det skiljt typ ören och inte flera kronor. tongue

MVH

jo folk tankade tills pumparna la av smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
9 maj 2012
Gilgamesh skrev:
joH900 skrev:

MVH

Varför va de så billigt då?

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Pim_Pim
9 maj 2012
-BASmannen- skrev:
Gilgamesh skrev:
joH900 skrev:

MVH

Varför va de så billigt då?

Hälften var vatten. lol

1 422 Inlägg
9 maj 2012
Gilgamesh skrev:
joH900 skrev:

MVH

Kan man ju förstå! smile Men står det ett pris på skyltarna så måste macken följa det annars är det lagbrott då det skulle innebära falska prisuppgifter eller se till att vara snabba med att meddela att skylten är ur funktion smile

Forummoderator
26 471 Inlägg
9 maj 2012
Gilgamesh skrev:
joH900 skrev:

MVH

Varför tycks sånt aldrig hända här..?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

961 Inlägg
9 maj 2012
när jag var i affären idag såg jag en artikel där det stog att priset ska sänkas till sommarn smile

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk

961 Inlägg
9 maj 2012
M_Broberg skrev:
KBAragger skrev:
när jag var i affären idag såg jag en artikel där det stog att priset ska sänkas till sommarn smile

när jag var liten sa mina föräldrar att tomten fanns och bodde på nordpolen.

jag är lite skeptisk.

hahaha lol ja, tidningar gör allt för att locka köpare lol

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk

56 Inlägg
9 maj 2012
har de höjts upp igen då? jag skulle nog hoppa i taket om jag skulle se de där priset här igen big_smile

2 046 Inlägg
9 maj 2012
En gång för längesen, den tiden jag inte fått körkort än och bara hade moppe, så på preem i limhamn så va de typ 5 kr eller mindre, hann tanka sen kom snuten för att fan vet jag.

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

Sök