2355
Sök

Skånes V70N T-gul edition.

Uppgradering av ljudet:-)

559 091 Visningar
Uppdaterades senast 19 mars 2015
76 Inlägg
9 augusti 2011
ja de kommer bli jäkligt snyggt och en nackvridare.

Jimmy

1 777 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
En liten update då:)
Nu börjar allt bli klart, baklucka samt huv kvar att lacka plus nån liten detalj.
Vill först o främst tacka sååååå grymt mycket till mina vänner Peter W, Wolderth samt även plåtslagaren på stället Robin för en ovärderlig hjälp idag med att sätta ihop bilen, ni e fan BÄST!!!!!!
Som sagt så var jag och började att sätta ihop bilen idag tillsammans med mina vänner och fick samtidigt se med egna ögon vilket enormt och seriöst jobb Micke samt Viktor lägger på bilen, jag e grymt imponerad av er grabbar:D
Fick även på DRL strålkastarna idag men där stötte vi på problem:(, adapterkablarna verkar vara felkopplade då heljuset gick på halvljus o tvärtom, som tur var så löste Peter o Robin problemet genom att koppla om adapterkablarna och då fungerade det som det skulle, trodde vi dock så började dioderna att strula, de släcktes efter en stund, bilens elsystem sa till och de slocknade hmmm. Peter verkar dock ha kommit på en lösning som vi ska testa på torsdag, tyvärr så står det inget om att de inte skulle funka på en facelift vilket det uppenbarligen inte gjorde, verkar som vi får sätta ett motstånd eller dyligt för att det ska funka. Hursomhelst så måste det väl strula lite tycker jag ha ha.

Här kommer lite bilder samt en liten teaser på vad komma skall:lol:

Micke in action:

http://forumbilder.se/images/e8020111218190e72.jpg

Viktor in action:

http://forumbilder.se/images/67020111231342106.jpg

Strålkastarna på och fungerar några sekunder innan canbus säger tack o hej!

http://forumbilder.se/images/9a020111232206cf3.jpg

Och slutligen en liten teaser på vad som komma skall:P

Ordet e fritt om vad ni tycker , både ris o ros;)

http://forumbilder.se/images/c0020111233377df1.jpg

http://forumbilder.se/images/8702011123542bef2.jpg

Färgen är 607 T-gul med klarlack plus att det blir en del mörka detaljer:)

// Skåne

203 Inlägg
10 augusti 2011
Såååååå coolt men så mycket snyggare i verkligheten....

Den som har mest prylar när han dör vinner

440 Inlägg
1 777 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
peter.w skrev:
Såååååå coolt men så mycket snyggare i verkligheten....

Håller med dig broder:D

1 777 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
putte16v skrev:
NICE!

Nu vill vi ser bilder i dagsljus också smile

Tack, de kommer när bilen e helt klar och fotad med en bättre kamera he he:) E dock grymt nöjd med resultatet och bättre blir det;)

* Voff voff *
10 989 Inlägg
10 augusti 2011
Som jag sagt tidigare: Det kommer bli grymt det där! smile

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

braweheartsfoto.se
494 Inlägg
10 augusti 2011
Nu kom de.. FYFAN mannen.. Detta gillas och beundras..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"

1 777 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
Brådhis skrev:
Som jag sagt tidigare: Det kommer bli grymt det där! smile

//Brådhis

Man tackar, ja det känns faktiskt grymt bra, man var ju lite kluven i början men när allt börja komma på plats så blir man bara mer o mer kär:D

// Skåne

1 777 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
Braweheart skrev:

Tackar mannen och jag kan säga att fälgarna passar grymt bra till den här lacken;)

Skåne
Senast redigerat av ts007 (10 augusti 2011)

braweheartsfoto.se
494 Inlägg
10 augusti 2011
ts007 skrev:
Braweheart skrev:

Tackar mannen och jag säga att fälgarna passar grymt bra till den här lacken;)

Skåne

Låter kanon de.. Ja tror dig om man säger så.. lol

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"

Plåtis
948 Inlägg
10 augusti 2011
= P  Nu kan man knappt hålla sig till Vallåkra, måste försöka få tid att komma förbi innan och kollain pärlan.... = D

977 Inlägg
10 augusti 2011
Läckert!!! wink

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
10 augusti 2011
Helt jäkla grymt Skåne!! smile Det kommer att fixa sig med lysena oxå.. Det är jag säker på! Nu väntar vi bara på helhetsbilderna!

1 777 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
Rille-K skrev:
= P  Nu kan man knappt hålla sig till Vallåkra, måste försöka få tid att komma förbi innan och kollain pärlan.... = D

Du e så välkommen:)

1 777 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
-ekgbg- skrev:
Läckert!!! wink

Tackar!big_smile

1 777 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
Brinka skrev:
Helt jäkla grymt Skåne!! smile Det kommer att fixa sig med lysena oxå.. Det är jag säker på! Nu väntar vi bara på helhetsbilderna!

Tacka tack, ja vi fick koppla om adapterkablarna så nu e det rätt dock går ju lampvarningen in så det blir till att sätta motstånd.

// Skåne

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
10 augusti 2011
ts007 skrev:
Brinka skrev:

Tacka tack, ja vi fick koppla om adapterkablarna så nu e det rätt dock går ju lampvarningen in så det blir till att sätta motstånd.

// Skåne

Men lyser det som det ska nu då? Bara en lampvarning som gnäller? Eller slocknar det fortfarande?

1 777 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
Brinka skrev:
ts007 skrev:
Brinka skrev:

// Skåne

Men lyser det som det ska nu då? Bara en lampvarning som gnäller? Eller slocknar det fortfarande?

Nä det slocknar efter ett par sekunder däremot e hel o halvljus rätt nu, hmm vilket strul;)

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
10 augusti 2011
ts007 skrev:
Brinka skrev:
ts007 skrev:

// Skåne

Nä det slocknar efter ett par sekunder däremot e hel o halvljus rätt nu, hmm vilket strul;)

Bara DRL'en som slocknar eller slocknar allt?

Sök