3356
Sök

Bredd på fälg.

453 Inlägg
30 april 2011
Trådstartare
Tjena snackar med en kille just nu som säger att hans polare har en bmw kombi 330, som bara har lite valsade kanter, och att han har 18 tum BREDA fälgar på den. Jag försöker få han att förstå att detta är inte möjligt, men han vägrar ge sig. Det kan ju inte ens va möjligt att få in 18tum BREDA fälgar på en bil? om det ens finns vanliga fälgar med den bredden. Bilen finns här på garaget men vill inte hänga ut någon.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
30 april 2011
Säg till din kompis att lägga ner sitt bilintresse. Det går inte. Vågar inte säga hur brett du kan få dit på en sån bil. Men om vi säger att 10 tum är brett så.....

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

453 Inlägg
30 april 2011
Trådstartare
AcesHigh666 skrev:
Säg till din kompis att lägga ner sitt bilintresse. Det går inte. Vågar inte säga hur brett du kan få dit på en sån bil. Men om vi säger att 10 tum är brett så.....

haha så nära kompis är han ju inte då men, han kör ett fordon som bara får göra 30km/h på 2växlar, så det säger ju ganska mkt wink

Men aa han vägrar ge sig, vafan 18tum brett är ju 45cm måste ju vara mer än att bakdäck till en traktor`?

2 656 Inlägg
30 april 2011
Timjoh skrev:
Tjena snackar med en kille just nu som säger att hans polare har en bmw kombi 330, som bara har lite valsade kanter, och att han har 18 tum BREDA fälgar på den. Jag försöker få han att förstå att detta är inte möjligt, men han vägrar ge sig. Det kan ju inte ens va möjligt att få in 18tum BREDA fälgar på en bil? om det ens finns vanliga fälgar med den bredden. Bilen finns här på garaget men vill inte hänga ut någon.

nej det är ej möjligt smile

Sleeper
3 084 Inlägg
30 april 2011
kanske möjligtvis om det är en topfueled dragster

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

2 182 Inlägg
30 april 2011
Sushikocken skrev:
kanske möjligtvis om det är en topfueled dragster

Haha, vilken syn det skulle varit, topfuel med spärrad låda lol

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Miklen
1 maj 2011
Han kanske kör me dubbelmontage bak för att kunna lasta mer öl ? 2 x 9" fälgar smile

1 534 Inlägg
1 maj 2011
Farsans jobbarkompis har en cuda med 18" breda fälgar, han fick gå till lastbilsdelen då han skulle kränga på däcken, så det finns. wink
Men på en bmw? glöm om han inte har gjort om hjulhusen

Sök