Inför: STANCE ALLIANCE, Kullabergs naturreservat 9/7!

busqvarna Billackerare
25 juni 2011 · 46 Inlägg

Tack för ditt tydliga svar..


Bullet--- skrev:

busqvarna skrev:
Vad är kriterierna för att bilen ska platsa?

Kriterierna är väl att ens bil ska ha stance, inget mer tongue

Volkswagen Golf mk3 "Harlequin" (1996)
Volkswagen UP "The only way is UP" (2013)
Renault clio 16v "MILD SEVEN" (1992)
SIR_Pierre Sir
27 juni 2011 · 737 Inlägg

Jag kommer i en offroad-bil typ.. men det skiter jag i för jag är där för att vara social och beundra smile

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
27 juni 2011 · 4 418 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
Jag kommer i en offroad-bil typ.. men det skiter jag i för jag är där för att vara social och beundra smile

Om din e offroad... vad är vår då tongue cool

Eisenhut
28 juni 2011 · 1 827 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
Jag kommer i en offroad-bil typ.. men det skiter jag i för jag är där för att vara social och beundra smile

Va kul att du kommer! Var helt övertygad att du skulle till Rudskogen den helgen?

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
SIR_Pierre Sir
28 juni 2011 · 737 Inlägg

Jill skrev:

SIR_Pierre skrev:
Jag kommer i en offroad-bil typ.. men det skiter jag i för jag är där för att vara social och beundra smile

Om din e offroad... vad är vår då tongue cool

BMW.. Nuff said wink

SIR_Pierre Sir
28 juni 2011 · 737 Inlägg

Eisenhut skrev:

SIR_Pierre skrev:
Jag kommer i en offroad-bil typ.. men det skiter jag i för jag är där för att vara social och beundra smile

Va kul att du kommer! Var helt övertygad att du skulle till Rudskogen den helgen?

Jo.. Och vill fortfarande dit.. Men ärligt så hänger jag hellre med er, martin och paret Hellberg.. Så gör vi en Superior grej utav det.

På gatebil skulle jag ändå "bara" köra.

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
28 juni 2011 · 4 418 Inlägg

SIR_Pierre skrev:

Jill skrev:

SIR_Pierre skrev:
Jag kommer i en offroad-bil typ.. men det skiter jag i för jag är där för att vara social och beundra smile

Om din e offroad... vad är vår då tongue cool

BMW.. Nuff said wink

hahaha... If u said sooo... :p

kullamannen
29 juni 2011 · 71 Inlägg

någon som kollat att det är ok att vara där????? vi har varit där typ 50 gånger och blivit bortkörda varje gång...
bara en tanke...
finns ju fina ställen för en efterträff också.....

Eisenhut
30 juni 2011 · 1 827 Inlägg

kullamannen skrev:
någon som kollat att det är ok att vara där????? vi har varit där typ 50 gånger och blivit bortkörda varje gång...
bara en tanke...
finns ju fina ställen för en efterträff också.....

Jag har fått klartecken att stå där så länge jag ansvarar för att besökarna sköter sig. Iom detta så är det av yttersta vikt att ni som kommer följer nedanstående regler som gäller för naturreservatet.

    * Mark, berghällar och stenar får inte skadas
    * Blommor och växter får inte plockas eller grävas upp
    * Bryt inga kvistar och skada inte buskar och träd
    * Plocka inte växter och djur på havsbottnen
    * Djurlivet får inte skadas eller avsiktligt störas (tex högljudd bandspelare)
    * Motordrivna fordon tillåts endast på anvisade vägar och skall parkeras på särskilda parkeringsplatser
    * Tält, husvagn, campingbil eller motsvarande får inte uppställas inom reservatet
    * Eldning/grillning endast tillåten på anvisade eldningsplatser när eldningsförbud ej råder
    * Hunden ska hållas kopplad
    * Visa hänsyn mot både människor och djur
    * Tillträdesförbud längs norra kusten från Djupadal till Valdemarsgrottan 1/3 - 15/7
    * Skräpa inte ner
    * Affischer, skylt, plakat eller därmed jämförlig anordning får inte uppföras
    * förbjudet att rida annat än på anvisade stigar eller områden

Jag hoppas att ni som kommer kan beakta dessa regler så vi kan få stå kvar under dagen samt är välkomna dit igen någon annan gång.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
SIR_Pierre Sir
1 juli 2011 · 737 Inlägg

vafan!  Får inte rida!  Im not cumming! 

Ne torr morgonhumor.. Men en rätt så dum morgonfråga också.. Hur är vägarna där.. Och till o från.
Visst det är en träff för låååga bilar.. Men jag funderar på att bokstavligen skrapa underrede från malmö och upp.

Syncmaster Lower it til it won't roll then raise it 1/4"
2 juli 2011 · 27 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
vafan!  Får inte rida!  Im not cumming! 

Ne torr morgonhumor.. Men en rätt så dum morgonfråga också.. Hur är vägarna där.. Och till o från.
Visst det är en träff för låååga bilar.. Men jag funderar på att bokstavligen skrapa underrede från malmö och upp.

välkommen i klubben!

Eunos Roadster "Hulk" (1995)
Silva
2 juli 2011 · 14 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
vafan!  Får inte rida!  Im not cumming! 

Ne torr morgonhumor.. Men en rätt så dum morgonfråga också.. Hur är vägarna där.. Och till o från.
Visst det är en träff för låååga bilar.. Men jag funderar på att bokstavligen skrapa underrede från malmö och upp.

Vägarna ska tydligen vara jävligt fina utan en massa vägbulor osv.

Lexus GS 300 "VIP" (2002)
dubrolle
3 juli 2011 · 336 Inlägg

Silva skrev:

SIR_Pierre skrev:
vafan!  Får inte rida!  Im not cumming! 

Ne torr morgonhumor.. Men en rätt så dum morgonfråga också.. Hur är vägarna där.. Och till o från.
Visst det är en träff för låååga bilar.. Men jag funderar på att bokstavligen skrapa underrede från malmö och upp.

Vägarna ska tydligen vara jävligt fina utan en massa vägbulor osv.

tack gode gud för det!!! jag har markfrigång till ett frimärke så jag vart lite orolig om där e massa farthinder!!  tack för infon iaf

DUBroLLe RoCKER
MrJAM
3 juli 2011 · 1 464 Inlägg

SIR_Pierre skrev:

Eisenhut skrev:

SIR_Pierre skrev:
Jag kommer i en offroad-bil typ.. men det skiter jag i för jag är där för att vara social och beundra smile

Va kul att du kommer! Var helt övertygad att du skulle till Rudskogen den helgen?

Jo.. Och vill fortfarande dit.. Men ärligt så hänger jag hellre med er, martin och paret Hellberg.. Så gör vi en Superior grej utav det.

På gatebil skulle jag ändå "bara" köra.

Bara och bara. lol
Som sagt, synd man är bokad med musikvideon samma dag. Dessutom på Österlen så det är ju inte så man kan "svänga inom" heller.

Ni får hålla på länge på kvällen så man hinner dit efteråt! wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Syncmaster Lower it til it won't roll then raise it 1/4"
3 juli 2011 · 27 Inlägg

dubrolle skrev:

Silva skrev:

SIR_Pierre skrev:
vafan!  Får inte rida!  Im not cumming! 

Ne torr morgonhumor.. Men en rätt så dum morgonfråga också.. Hur är vägarna där.. Och till o från.
Visst det är en träff för låååga bilar.. Men jag funderar på att bokstavligen skrapa underrede från malmö och upp.

Vägarna ska tydligen vara jävligt fina utan en massa vägbulor osv.

tack gode gud för det!!! jag har markfrigång till ett frimärke så jag vart lite orolig om där e massa farthinder!!  tack för infon iaf

Vilken bil kommer du med?smile

Eunos Roadster "Hulk" (1995)
Mecha666
4 juli 2011 · 74 Inlägg

Jag kommer med min äckelhonda hoppningsvis sänkt 4cm till!

Acura NSX "VIOLENTEMPEROR" (1991)
eMmet
6 juli 2011 · 378 Inlägg

Tittar förbi en sväng med kameran!

Nismo_200sx
6 juli 2011 · 59 Inlägg

Kommer också förbi och kollar lite smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang