Ett tips, kolla motor, låda ORDENTLIGT, ska itne vara missljud, inte problem att växla, även snabba växlingar efter lädan blitt varm, kall kan den vara svårväxlad pga snävt vinklade drev i lådorna, men sen ska de gå utan några som helst problem

inga knack ljud från motorn alls, på något varvtal, jag anser att så länge den är orginal och inte risig på nåt vis, så kan man hellre ge mer för en sån än en trimmad, du vet inte hur hårt den gått tidigare, och dem är så pass lätta att trimma så det torde ni fixa själva, annars borde ni tänka på att köpa en anann bil, ifall ni ej kan skruva, då kan det bli dyyrt

hittar ni ett ex ni fastnar för, se till att den är ordentligt trimmad, inte bara upphöjt ladd å filter typ, utan 3" från turbo, oljekylare är ett stoort plus, samt såklart större soppapump!! då kan det iaf bli en god affär om ni har tur och inte råkar ut för nån blåsare, ha ögonen öppna så ska det nog gå bra!
lycka till som blivande s13 ägare!
upp till 50k skulle man kunna ge, men då ska den även ha lite snygga fälgar och gärna nån skojigare front och ev kjolpaket!