Sätt aldrig en wunderbaum framför en fläkt helt ny...

Widowmaker
9 juli 2007 · 1 112 Inlägg

Larsson_Power skrev:
Jag har 8 st hängandes i mitt rum cool ast det var längesen de slutade lukta, men fan va ont i huvvet man får, drog ju självklart av plasten direkt haha, och jag kan säga att man inte ska slicka på dom, speciellt inte vattenmelon haha, var ju tvungen att prova ; D

Jag har även en Jordgubb i Saaben, men det är för att få bort all mögellukt, och sur hund haha ;D

hahaha! jag intygar hans tips!! slicka inte på dem!!!
Inte ens jordgubb! Smakar en sjuk blandning av typ boxhandskar å Mr muscle spis-rengöring toppad med lite ajax fönsterputs.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
xorox_88 Smack that ass!!
9 juli 2007 · 2 953 Inlägg

Widowmaker skrev:

cutlass skrev:
humm.....granarna luktar ju såå gott..smile MEN ett misstag ja gjorde för ca fem år sen när ja bodde hemma fortfarande så köpte jag mig typ en ny gran i veckan å drog bort plasten dirket å hängde sen upp den på väggen i sovrummet(hade ju då ingen bil å hänga dom i)...ja de låter sjukt, men sant:Þ  dessvärre va det typ ganska nytapetserat i rummet å sen när de va dags å flytta hemmifrån osv....å dom skulle plockas bort blev de granmärken på tapeten  ca:30st....så i slutändan blev det en ganska dyr hobby;) å i dagsläget e jag typ imun mot lukten...känner den typ som mest bara i 2dar=/ när ja köpt en till bilen...

Asså du e immun du med! Jag kännde bara doften i typ 2 dag också! men mina polare kan kliva i min bil typ 3 veckor efter att jag satt dit den å säger fy fan va det luktar!
Jag lirar alltid jodrgubb äpple eller skogsfrisk

är typ imun jag å brukar bara känna lukten i typ 2 dar sad fast de kan ju bero på att jag har 50-60granar hängandes i taket vid lampan hehe, tog ut dom i 240in å hadde dom där ett tag å när en polare skulle köra ner den till sig höll han på att få ont i huve av lukten å jag kände inte ett piss jag fast dom tog så stor plats så nu hänger dom inte igen kan tillägga att jag råkade stänga in min katt några timmar i rummet å ni kan nog gissa vad hon luktade för nått senare big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
FreddeK
9 juli 2007 ·

haha nu vet jag vad jag ska göra på jobbet imorgon eller tisdag! ventilationstrumman till chefens rum..moaaahhh

tack grabbar för en grym tråd..hur många måste jag ha för att det ska lukta satan och vilken är värst? snabba svar nu tack!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 juli 2007 · 5 753 Inlägg

Freddeponken skrev:
haha nu vet jag vad jag ska göra på jobbet imorgon eller tisdag! ventilationstrumman till chefens rum..moaaahhh

tack grabbar för en grym tråd..hur många måste jag ha för att det ska lukta satan och vilken är värst? snabba svar nu tack!

tror det är vattenmelon som luktar som fan, tror det var en sån jag hade på rummet när jag fick slänga ut den och vädra hela dagen, om det är den jag tänker på så borde du avända sånna, för isf luktar dom jävligt starkt tongue

Senast redigerat av _Glenne_ (9 juli 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
FreddeK
9 juli 2007 ·

_Glenne_ skrev:

Freddeponken skrev:
haha nu vet jag vad jag ska göra på jobbet imorgon eller tisdag! ventilationstrumman till chefens rum..moaaahhh

tack grabbar för en grym tråd..hur många måste jag ha för att det ska lukta satan och vilken är värst? snabba svar nu tack!

tror det är vattenmelon som luktar som fan, tror det var en sån jag hade på rummet när jag fick slänga ut den och vädra hela dagen, om det är den jag tänker på så borde du avända sånna, för isf luktar dom jävligt starkt tongue

Fem stycken borde göra biffen?? ursäkta att jag använder tråden men jag ska säga upp mig imorgon och börjar ett nytt jobb i augusti så jag måste bara det här!

fem stycken utan plast för ett rum som är ca 15kvadrat...kan han vara där då? eller ska jag ha mera?

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 juli 2007 · 5 753 Inlägg

Freddeponken skrev:

_Glenne_ skrev:

Freddeponken skrev:
haha nu vet jag vad jag ska göra på jobbet imorgon eller tisdag! ventilationstrumman till chefens rum..moaaahhh

tack grabbar för en grym tråd..hur många måste jag ha för att det ska lukta satan och vilken är värst? snabba svar nu tack!

tror det är vattenmelon som luktar som fan, tror det var en sån jag hade på rummet när jag fick slänga ut den och vädra hela dagen, om det är den jag tänker på så borde du avända sånna, för isf luktar dom jävligt starkt tongue

Fem stycken borde göra biffen?? ursäkta att jag använder tråden men jag ska säga upp mig imorgon och börjar ett nytt jobb i augusti så jag måste bara det här!

fem stycken utan plast för ett rum som är ca 15kvadrat...kan han vara där då? eller ska jag ha mera?

kan inte svara på hur många som funkar men en sak kan jag säga: surströmming is the shit wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
FreddeK
9 juli 2007 ·

_Glenne_ skrev:

Freddeponken skrev:

_Glenne_ skrev:

tror det är vattenmelon som luktar som fan, tror det var en sån jag hade på rummet när jag fick slänga ut den och vädra hela dagen, om det är den jag tänker på så borde du avända sånna, för isf luktar dom jävligt starkt tongue

Fem stycken borde göra biffen?? ursäkta att jag använder tråden men jag ska säga upp mig imorgon och börjar ett nytt jobb i augusti så jag måste bara det här!

fem stycken utan plast för ett rum som är ca 15kvadrat...kan han vara där då? eller ska jag ha mera?

kan inte svara på hur många som funkar men en sak kan jag säga: surströmming is the shit wink

njae kanske men jag vill inte känna lukten själv...alltså dom här komer ligga och allstras i tolv timmar innan han öppnar dörren.

Undrar vad som händer om man micrar wunderbaums?..hmmm fikarummet borde få sig en omgång också.

xorox_88 Smack that ass!!
9 juli 2007 · 2 953 Inlägg

tycker du borde ta apple blossom ist den luktar tolett tyckerjag  eller victory lane luktar smått gått men inte från början på tok för stark lukt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Tau
9 juli 2007 · 196 Inlägg

Lindgren_ skrev:
Shaaoo..

Ja köpte en wunderbaum härom dan tänkte sätta i bilen men fan sket i de satt den framför en fläkt öppna den helt direkt o satt framför en bordsfläkt i huset... oo fyyy ******* gör aldrig om de när ja vakna på morronen han hur ont i huvet som helst hade sovit me stängd dörr o så.. trodde ja skulle slå ihop va tvungen o vädra hela huset direkt när ja vakna..

kanske inte va de smartaste ja gjort men ja varnar er tongue Lykta new car i hela huset big_smile

Är man korkad nog att öppna hela på en gång så går det så.. Vecko strecken på baksidan har en funktion vet du? wink

One life, Live it!
darkwizard Fordonstekniker
9 juli 2007 · 1 740 Inlägg

speedfreak racing skrev:

darkwizard skrev:
15 st jordgubb wunderbaum's en vinterbil, jag säger bara en sak, aldrig mer. Man vart ju snurrig i huvudet.

Då måste ju gått både fort å brett om du va lite hög ju.. tonguetongue

Det kan man säga, minns att en snövall fick på hälsning.  lol

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
BBAD Utbildad hobbymekare
9 juli 2007 · 1 125 Inlägg

Brukar alltid öppna hela på en gång... känns ju ingen doft annars cool

nu för bara ett tag sedan så köpte ja 3 st å satte in i bilen, efter 2-3 dagar så känner man ju ingen doft

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
__bazze_
9 juli 2007 · 44 Inlägg

har 15st hängade i lampan hemma.. känner inte lukten av dem längre..

i 300Km/h hör ingen dig skirka!
xBjorlingx
9 juli 2007 · 433 Inlägg

Hade ett tag en 240 A-traktor, fick det till 52 WunderBaum när jag räknade inför försäljningen..folk klagade på lukten med jag kände inget wink numera är det är spartansk med granar..undrar varför?

BBAD Utbildad hobbymekare
9 juli 2007 · 1 125 Inlägg

som mest hade ja närmare 150 granar i min första bil... kan ja inte rekomendera för man ser typ nadda tongue

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Trozzo Oekonomisk, ja visst
10 juli 2007 · 966 Inlägg

Hade en arbetskamrat som vi samåkte med han hade tillslut 60-70st i bilen, kan lova att det luktade wunderbaum 2-3meter från bilen

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang