Eftersnack: Arvika Car Meet 14/5

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
16 maj 2011 · 2 933 Inlägg

Tja tja!

Vill börja med å tacka alla för en åter igen bra träff!
Vädret var kanonbra, soligt och varmt. Regnet började precis efter att sista prylen var inpackad så vi är kanonnöjda med det! cool

Och som förra året så är vi öppna för förslag till förbättringar och dyligt så vi tills nästa år kan skapa en ännu bättre träff med just det ni vill ha lol


Jag kommer att ladda upp lite bilder här någon dag framöver när jag finner tid, men under tiden så kan ju ni ladda upp lite av era wink


Mvh Magnus / ASCC

Senast redigerat av dj_aggwa (16 maj 2011)

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Nessie
19 maj 2012 · 207 Inlägg

roligt att vi fick komma=) ser fram emot lite bilder sen dåsmile

Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).
BMW 320D "Nessie" (2011)
Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
20 maj 2012 · 1 312 Inlägg

Trevlig dag måste jag säga. Kul att träffa lite folk där ute. Skulle kunna tänka mig att komma fler gånnger.



Saker jag har förslag på förbättring:

Personligare prisutdelning, Man kan säga Bil, Ägare och nummer. Inte bara nummer, för jag hade ingen aning om vilka bilar som fick pris. Eftersom de va ju mäniskor med nummer man såg.

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
20 maj 2012 · 2 933 Inlägg

Förra årets tråd ju, ska försöka skriva ihop en eftersnack för detta året nån dag framöver när all stress å måsten lagt sig.

Vare gäller "personligare prisutdelning" så spånar vi idéer varje möte, dock utan resultat yikes


Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
20 maj 2012 · 1 312 Inlägg

dj_aggwa skrev:
Förra årets tråd ju, ska försöka skriva ihop en eftersnack för detta året nån dag framöver när all stress å måsten lagt sig.

Vare gäller "personligare prisutdelning" så spånar vi idéer varje möte, dock utan resultat yikes


Mvh Magnus

Borde ju vara lätt fixat. På lappen som man fick med sitt nummer, skrev man ju sitt namn. Nästa års lapp kan ju va så att man skriver nman och bilmodell. Sedan så när domarna väljer ut vinnarna så läser dom bara på lappen vilket nummer samt namn och modell. Så ligger de till grund då man ropar upp folk. Så slipper de bli som i år så han läste fel nummer osv.

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
Nessie
20 maj 2012 · 207 Inlägg

Ziggs skrev:

dj_aggwa skrev:
Förra årets tråd ju, ska försöka skriva ihop en eftersnack för detta året nån dag framöver när all stress å måsten lagt sig.

Vare gäller "personligare prisutdelning" så spånar vi idéer varje möte, dock utan resultat yikes


Mvh Magnus

Borde ju vara lätt fixat. På lappen som man fick med sitt nummer, skrev man ju sitt namn. Nästa års lapp kan ju va så att man skriver nman och bilmodell. Sedan så när domarna väljer ut vinnarna så läser dom bara på lappen vilket nummer samt namn och modell. Så ligger de till grund då man ropar upp folk. Så slipper de bli som i år så han läste fel nummer osv.

håller helt o hållet med dig sebban.

Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).
BMW 320D "Nessie" (2011)
Lalla78 Drifttekniker VA
20 maj 2012 · 580 Inlägg

Ziggs skrev:
Trevlig dag måste jag säga. Kul att träffa lite folk där ute. Skulle kunna tänka mig att komma fler gånnger.



Saker jag har förslag på förbättring:

Personligare prisutdelning, Man kan säga Bil, Ägare och nummer. Inte bara nummer, för jag hade ingen aning om vilka bilar som fick pris. Eftersom de va ju mäniskor med nummer man såg.

Håller med dig. Man hade inte en aning om vilken bil som hade vunnit. Det man skulle kunna göra är att alla som vunnit får en "lapp" på rutan att dom ska befinna sig vid scenen tex kl 15 med sin bil i respektive klass. Bilarna kan då ställa sig vid gräsplätten vid scenen så att alla ser vilka bilar som vunnit.
Men i övrigt tycker jag att ni har gjort ett otroligt bra jobb med träffen. Jag kommer att komma fler gånger smile

Honda S2000 "AP1" (2000)
Lexus Is250 (2009)
Honda Prelude "bb6" (1998)
Erikz0n
20 maj 2012 · 47 Inlägg

Håller med angående personlig prisutdelning... Får tacka för en riktigt trevlig och lyckad dag!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang