3130
Sök

Ang öron värk pulserande

3 182 Inlägg
16 maj 2011
Trådstartare
måste bara kolla om det finns fler än jag som har denna otroligt jobbiga öron värk, har haft den nu i säkert 8år och läkarna hittar ingen orsak, det är en pulserande smärt som kommer i vänster örat ibland. undrar nu om ni vet någon som haft nått liknande eller om ni har det själva, vad har ni/dom kommit fram till.

551 Inlägg
17 maj 2011
Jag brukar oxå ha som oregelbundna pulseringar i örat, dock inte smärtsamma så jag har inte brytt mig om det.

Haters gonna hate.

551 Inlägg
17 maj 2011
Felplacerad skrev:
p12 skrev:
Jag brukar oxå ha som oregelbundna pulseringar i örat, dock inte smärtsamma så jag har inte brytt mig om det.

Samma här, kommer när man är trött. När jag gäspar så pulserar min högra trumhinna i några sekunder efteråt. Weird roll

På mig så pullserar det i timmar i sträck, men det händer dock ganska sällan.

Haters gonna hate.

595 Inlägg
17 maj 2011
Exakt samma kan hända mig om jag pratar länge i tele osv. Får sjukt ont ett kort tag. Men det går bort som tur är smile

551 Inlägg
17 maj 2011
Felplacerad skrev:
p12 skrev:
Felplacerad skrev:

Samma här, kommer när man är trött. När jag gäspar så pulserar min högra trumhinna i några sekunder efteråt. Weird roll

På mig så pullserar det i timmar i sträck, men det händer dock ganska sällan.

Det måste vara någon nerv i örat som är skadad.

haha vi får hoppas att det inte är så illa tongue men jag kanske borde kolla upp det hos en läkare.

Haters gonna hate.

3 182 Inlägg
17 maj 2011
Trådstartare
har varit hos en öron expert ett flertal gånger och dom hittar aldrig nått fel. den sista gången skylde dom på tänderna 1 dag efteråt hade jag mitt årliga möte med tandis och dom höll inte med att det berodde på tänderna. jag har googlat en del och hitta lite som va intressant om jusst det här ändamålet. sökordet på goggel va jusst öron värk pulserande.

3 182 Inlägg
17 maj 2011
Trådstartare
http://www.ms-portalen.se/forum/topic/m … -44732.htm

bland annat denna. hittade mer kan leta fram dom senare.

25 Inlägg
18 maj 2011
Testa att tryckutjämna, hur känns det då? och direkt efteråt? jag brukar göra så när jag stör mig på min tinnitus (det e inte någon form av det du har då), vette fan om det hjälper men "känns bättre för stunden"

Sök