Jodå, det händer saker med bilen. Det kommer en längre och mer ingående update på det snart.
Kanske en film på något också.
Jag kan säga såhär, det finns bilder på bilen utanför garaget numera.

Dock kommer dessa senare. Måste ju spara på det goda.
Det är inte bara en dans på rosor, vi har stött på en del problem som nu måste lösas. Pga bilarnas olika årsmodeller har det uppstått lite trassel med komfortdelen av bilen. Dvs fönsterhissar och centrallås. Det jobbar vi med nu för att få det att funka. Det är SM i elschema för att leta rätt på var alla tåtar ska vara.
Fredrik har gjort ett hästjobb med alla elscheman, och jag är evigt tacksam att jag delar garage med honom. Fan skulle jag göra utan Fredrik!?
Måste ju passa på att tacka grabbarna i Falun samtidigt för hjälpen så vi kom in på rätt spår med felsökningen. Kan säga att de har huvudet på skaft där uppe. Ibland behöver man en knuff i rätt riktning för att veta var man ska börja leta.
Som sagt, det kommer en större uppdatering senare med bilder och mer info. Det ska bli lite mer felsökning bara. Tyvärr kommer det att bli semestrar och skit nu som jag hade hoppas hinna klart innan, men det sket ju sig iom elstrulet... Får se hur det går.
Man kan säga att det här var en teaser update. Alltid något dock, så vet ni att det inte är helt dött.
Mvh