keks skrev:
Kan man göra nåt annat än att bli imponerad?
Helt sjukt vilket arbete du lägger ner, bara att kliva ner på knä och jubla för ditt engagemang!
Keep it up, då kommer du ha en unik bil som sticker ut mer än dom som sätter på massa plast, vingar och dylikt!
Tackar.

Jo jag gillar OEM styling.
Djo skrev:
vilkent jädrans pysel och gud va många kablar roligt att se att någon orkar och vågar ge sig in på det men snyggt blire tillslut.

Ja, det blev ju lite mer pyssel än jag hade räknat med.

Men det känns ju inte rätt att inte slutföra när det är så nära.
Hade inte så mycket annat val än att spotta i nävarna och börja grotta in mig i elen.
Men det kändes lite lätt hopplöst när det gick upp för mig att det krävdes en hel del jobb för att modifiera kabelhärvan till CAN... Det är inte så jobbigt faktiskt, utan det som är jobbigt är att komma fram till hur man ska göra.
Nu hoppas jag bara att min motorer till fönsterhissarna kommer snart. Det blev ju till att beställa nya då jag insåg att det inte gick att spegelvända de befintliga. Jag tänkte att det borde vara enkelt om man tar ut styrchippet och byter plats på dem. Då hade det funkat med de motorer jag har, men det gick ju givetvis inte. Chippen gick inte att flytta då de inte passade annat än i rätt hus. Crap.
Med nya motorer ska det funka kanon.
Vågar knappt säga när jag hoppas ha den klar längre... Det kommer ju alltid något som göra att det skiter sig.
Men jag ger det en chans till.
Just nu siktar jag lite på att åka till Action Meet på Mantorp den 6e. Funderar på att testa lite RS bana och kanske ställa ut. Få se hur det blir...
mvh