Min bil fastnade på bild på Action Meet. Dock inte den som är i focus. Ha ha. Jag antar att vid första anblick ser den ut som vilken standard bil som helst med lite större fälgar. Kanske inte så intressant att fota som de andra ombyggda plastraketerna.
Den är sjukt snygg! Älskar sådana bilar man får fundera en stund vad som är gjort. Med din bil är det helt fantastiskt när man fattar vilket arbete som ligger bakom och hur det mycket väl skulle kunna varit VW själva som byggt den
Det är väl nackdelen med att bygga en bil som ska se original ut, den blir just "bara en bil" i otränades ögon, medans för en annan är det hur sjukt imponerande bygge som hälst
Umderbart att se det färdiga resultatet och man tappar ju bara hakan för det blev 1000000 gånger bättre än vad man tänkt sig i huvudet.. dock fällde jag en tår då jag inte varit inne på garaget på länge och sett att du skulle till mantorp.. och gick ju på utställningen försent så jag missade din kärra.. Grattis till ett helt sjukt underbart bygga iallafall