1600
Sök

Inför: Tüsk/JDM träff #3 Örebro 30 Juli 2011

219 Inlägg
28 juli 2011
Michkijn skrev:
första inlägget uppdaterat!

gött mos smile

javisst
77 Inlägg
28 juli 2011
ANMÄLNINGS STOP!!!!!!!   

På lördag smäller det, vi kör ut en lista just nu och alla bilar får ett nummer på plats för att sedan

För att sedan vadå ? tongue

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
28 juli 2011
JDMy00 skrev:
Michkijn skrev:
Det kommer antagligen bli lite "först till kvarn" gällandes plats på området. Finns ju även de som inte har "garaget" som kommer att vilja delta. Träffen är ju upplagd på andra forum också, så listan i sig funkar väl inte riktigt som den ska...

Antar att insläppen börjar runt sex, men ViiiC får svara på den frågan.

Vilka andra forum?

Bland annat ligger det ute på facebook - en liten obetydlig sida ytterst få har tillgång till - och där finns varken denna lista eller info om att det är fullt.

Jag undrar när folk ska växa upp och sluta med listor - de fungerade inte i skolan, de fungerar inte på andra ställen - så sluta med dem...

836 Inlägg
28 juli 2011
om det ska vara anmälnings stopp så kan ni stryka mej från listan smile segt jy folk som inte har garaget och liknande kommer inte kunna komma in! detta hade kunnat bli en träff med över 100 bilar på ett ställe men nu begränsas det så då kan det kvitta enligt min mening! så stryk mej så får nån annan ta min plats!

395 Inlägg
28 juli 2011
sirmiro skrev:
JDMy00 skrev:
Michkijn skrev:
Det kommer antagligen bli lite "först till kvarn" gällandes plats på området. Finns ju även de som inte har "garaget" som kommer att vilja delta. Träffen är ju upplagd på andra forum också, så listan i sig funkar väl inte riktigt som den ska...

Vilka andra forum?

Bland annat ligger det ute på facebook - en liten obetydlig sida ytterst få har tillgång till - och där finns varken denna lista eller info om att det är fullt.

Jag undrar när folk ska växa upp och sluta med listor - de fungerade inte i skolan, de fungerar inte på andra ställen - så sluta med dem...

Denna lista gäller här iaf då det här är långt ifrån skolan wink

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook

395 Inlägg
28 juli 2011
sirmiro skrev:
ViiiC skrev:
sirmiro skrev:
Kanske dyker upp, bilen är ju inte mycket att visa men om jag får tid över blir det:

sirmiro - Nissan Micra

Vet inte ännu hur jag gör...

är motorn i ????????? hade inte motorn skurit ?

Micra - inte Stagea. hmm
Den står orörlig och väntar på att få hjärtat utbytt.

Men micran passar bäst på parkeringen oavsett. wink Jag trodde det var obegränsat med platser. smile

Hoppas den får hjärtat bytt snart big_smile ganska grymt o se en så stor kombi röra på sig wink

först var tanken att det inte skulle vara obegränsat! men sen ville folket ha ett ställe där inte objudna gäster kan vara på... sådanna personer som tycker om att bränna gummi och göra Donuts, VILKET i själva fallet är kul att kolla på!!!! men det hör inte hemma på en träff där majoriteten inte vill ha så smile

Därför har jag och några till jagat bra ställe vi kan vara på som är inhägnat... och istället för att folk ska vara lite tacksamma för att någon gör detta gratis på sin lediga tid för att det är ska bli kul för oss alla så börjar andra klaga på att det är anmälningsstop big_smile

Jag lovar att det inte blir anmälningsstop nästa träff! OM någon mer som klagat på detta anmälningsstop är med och fixar en bra plats vi kan stå på big_smile

Vi har ju bara anpassat oss efter era önskemål och gör detta på våran fria tid. vi är människor och lär oss av våra misstag

MEN NI är Fortfarande Varmt Välkomna big_smile

SWEDISH MOTOR Facebook

1 515 Inlägg
28 juli 2011
sirmiro skrev:
JDMy00 skrev:
Michkijn skrev:

Vilka andra forum?

+1

Många som kommer skippa denna träff pga av barnsliga saker som en lista för en ute-träff, vanligt vis brukar man ha en lista för att se vilka som kommer, inte för att kunna pricka av folk lol

Alla andra som "skrivit upp sig" på en annan lista kan ju glöma att komma in här värkar det som. Stryk mig från listan också.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

200 Inlägg
28 juli 2011
Ang detta anmälningstopp så är det ingen klagan från min sida iaf. dock blir man lite putt när man är ett gäng som planerat att åka cirka 10mil från Västerås för att komma på eran träff. och sedan får man läsa 3dagar innan att ni har kommit upp med ett maxantal bilar. Detta borde ha informerats långt innan isåntfall:)

Så sure thing med maxantal men gå då ut med det hela i godtid också, smile
+ Skippa detta med lista. håller aldrig i vilket fall.
Senast redigerat av selemark (28 juli 2011)

Min projekttråd http://gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=10734&p=1
Sponsorer 2012 : UppsalaBilradio, ScStyling. Wickedpaint

395 Inlägg
28 juli 2011
hundunge skrev:
ANMÄLNINGS STOP!!!!!!!   

På lördag smäller det, vi kör ut en lista just nu och alla bilar får ett nummer på plats för att sedan

För att sedan vadå ? tongue

för att sedan bocka av och kolla vilka som kommit smile

SWEDISH MOTOR Facebook

395 Inlägg
28 juli 2011
selemark skrev:
Ang detta anmälningstopp så är det ingen klagan från min sida iaf. dock blir man lite putt när man är ett gäng som planerat att åka cirka 10mil från Västerås för att komma på eran träff. och sedan får man läsa 3dagar innan att ni har kommit upp med ett maxantal bilar. Detta borde ha informerats långt innan isåntfall:)

Så sure thing med maxantal men gå då ut med det hela i godtid också smile

Då måste jag hålla med! vi har varit riktigt dåliga på att komma ut i tid med info!
Ska jag vara helt ärlig så trodde jag aldrig så många skulle komma... Vilket glädjer mig att det har gjort!
65 bilar är inte lite bilar big_smile

Alla kommer in för att få kolla! ! ! men ni får parkera utanför....

problemet är ju att vi hela tiden anpassar oss efter kraven folket ställer big_smile
men men som jag skriver tidigare vi har anmälningsstop på bilplatser.... alla andra som parkerar utanför får komma och kolla bara dom inte kör in med bilen.... och ska jag försöka anpassa mig till det som önskas av alla andra så blir det tyvärr vissa saker som prioiteras. Även om jag personligen vill att vi ska vara 500 plus bilar så kan vi inte det i alla lägen.

jag fick en förfrågan av killen som startade denna tråd och idé.... och frågan va kan du fixa en plats vi kan stå på som är inhägnad, och kanske möjlighet till bänk.... och det jag har fixat är tyvär inte så stort som jag hade hoppats på....Men det är en plats som är inhägnad och har bänk... två flugor på en smäll där iaf!.... Men det blir bättre nästa träff då jag inte tar ansvar för plats big_smile 

SEN måste jag säga att det är lite tråkigt med folk som klagar, visst blir det bättre om man klagar. Men klagar man måste man också komma med lösningar till klagomålen anser jag, då man vill ha förbättring iaf

SWEDISH MOTOR Facebook

395 Inlägg
28 juli 2011
Innocent_123 skrev:
Ja ok! Men skönt om man kan få de bekräftat då ja har mycket krångel och jobb framför mig med bilen.
Trisst att inte komma in när man kommer dit isåfall.

Kenny_crx kommer inte och inte heller Audi rs4:an som va med så du kommer in... om dessa två personer inte ångrar sig dvs... men jag kan PM:a grabbarna och fråga

SWEDISH MOTOR Facebook

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
28 juli 2011
ViiiC skrev:
Innocent_123 skrev:
Ja ok! Men skönt om man kan få de bekräftat då ja har mycket krångel och jobb framför mig med bilen.

Kenny_crx kommer inte och inte heller Audi rs4:an som va med så du kommer in... om dessa två personer inte ångrar sig dvs... men jag kan PM:a grabbarna och fråga

_Johannes kommer inte heller.

395 Inlägg
28 juli 2011
kenny_crx skrev:
om det ska vara anmälnings stopp så kan ni stryka mej från listan smile segt jy folk som inte har garaget och liknande kommer inte kunna komma in! detta hade kunnat bli en träff med över 100 bilar på ett ställe men nu begränsas det så då kan det kvitta enligt min mening! så stryk mej så får nån annan ta min plats!

Riktigt tråkigt att du inte kommer.... hade velat kolla närmare på din bil då jag tycker den är fet big_smile och du har snygg färg på fälgar och bil tongue hehehe men men är du hundra på att du inte kommer så är det bra för oss att veta då andra är sugna på att komma.... Mvh

SWEDISH MOTOR Facebook

1 515 Inlägg
28 juli 2011
ViiiC skrev:
Innocent_123 skrev:

Han kan ta min platts, no problemo! smile - Tror inte att jag hinner få klart bilen vilket fall som hellst smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Das Auto
455 Inlägg
28 juli 2011
Själv dyker man upp oavsett vad som händer! smile
Man måste ju anpassa sig till det arrangörerna bestämmer oavsett om man tycker det är bra eller dåligt.
Tycker det är jävligt roligt att det händer lite i Örebro också (Bilträffar mm)

395 Inlägg
28 juli 2011
Audi_powah skrev:
ViiiC skrev:
Innocent_123 skrev:

Han kan ta min platts, no problemo! smile - Tror inte att jag hinner få klart bilen vilket fall som hellst smile

Tråkigt att du inte kan komma med bilen... Kom och titta förbi annars, om du har en annan bil eller annan person att åka med  big_smile
Senast redigerat av ViiiC (28 juli 2011)

SWEDISH MOTOR Facebook

395 Inlägg
28 juli 2011
st4hl skrev:
Man måste ju anpassa sig till det arrangörerna bestämmer oavsett om man tycker det är bra eller dåligt.

eller hur ! jag tycker fan att grabbarna som har haft "stegen" i örebro gör ett bra jobb också som gör det på sin lediga tid... Det borde hända lite mer här tycker man... big_smile

SWEDISH MOTOR Facebook

Das Auto
455 Inlägg
28 juli 2011
ViiiC skrev:
st4hl skrev:

eller hur ! jag tycker fan att grabbarna som har haft "stegen" i örebro gör ett bra jobb också som gör det på sin lediga tid... Det borde hända lite mer här tycker man... big_smile

Haha ja precis! smile

395 Inlägg
28 juli 2011
st4hl skrev:
ViiiC skrev:
st4hl skrev:

Haha ja precis! smile

Vi gör vad vi kan iaf så blir det någonting istället för ingenting....  Med lite rutin så kan det alltid bli bättre wink

SWEDISH MOTOR Facebook

Das Auto
455 Inlägg
28 juli 2011
ViiiC skrev:
st4hl skrev:
ViiiC skrev:

Haha ja precis! smile

Vi gör vad vi kan iaf så blir det någonting istället för ingenting....  Med lite rutin så kan det alltid bli bättre wink

Exakt! De blir nog bra de här big_smile

Sök