selemark skrev:
Ang detta anmälningstopp så är det ingen klagan från min sida iaf. dock blir man lite putt när man är ett gäng som planerat att åka cirka 10mil från Västerås för att komma på eran träff. och sedan får man läsa 3dagar innan att ni har kommit upp med ett maxantal bilar. Detta borde ha informerats långt innan isåntfall:)
Så sure thing med maxantal men gå då ut med det hela i godtid också

Då måste jag hålla med! vi har varit riktigt dåliga på att komma ut i tid med info!
Ska jag vara helt ärlig så trodde jag aldrig så många skulle komma... Vilket glädjer mig att det har gjort!
65 bilar är inte lite bilar
Alla kommer in för att få kolla! ! ! men ni får parkera utanför....
problemet är ju att vi hela tiden anpassar oss efter kraven folket ställer
men men som jag skriver tidigare vi har anmälningsstop på bilplatser.... alla andra som parkerar utanför får komma och kolla bara dom inte kör in med bilen.... och ska jag försöka anpassa mig till det som önskas av alla andra så blir det tyvärr vissa saker som prioiteras. Även om jag personligen vill att vi ska vara 500 plus bilar så kan vi inte det i alla lägen.
jag fick en förfrågan av killen som startade denna tråd och idé.... och frågan va kan du fixa en plats vi kan stå på som är inhägnad, och kanske möjlighet till bänk.... och det jag har fixat är tyvär inte så stort som jag hade hoppats på....Men det är en plats som är inhägnad och har bänk... två flugor på en smäll där iaf!.... Men det blir bättre nästa träff då jag inte tar ansvar för plats
SEN måste jag säga att det är lite tråkigt med folk som klagar, visst blir det bättre om man klagar. Men klagar man måste man också komma med lösningar till klagomålen anser jag, då man vill ha förbättring iaf