2764
Sök

Eftersnack Bugrun 2011

152 Inlägg
12 juni 2011
Trådstartare
#1
Mycket bra träff måste jag säga, massa fina bilar att kolla på smile finns många vw intresserade märks smile
lägger upp lite bilder från Lördagen!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=17567


114 Inlägg
12 juni 2011
#2
Bra helg tycker jag, mitt första bug run år & fler kommer det att bli smile

Fast nästa år blir det den lugna campingen fick inte sov ro på partycampingen sad

Mina bilder: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=17569

//richard
Senast redigerat av Akilles (12 juni 2011)


1 278 Inlägg
12 juni 2011
#3
åkte förbi på e4an igår, såg ut som att de inte var mycket folk? kanske beror på vädret?

Street Knight

10 Inlägg
12 juni 2011
#4
jävligt rolig helg, bakrutan inslagen på min polo och jettan "beslagtagen" av väktare men allt som allt en helt okey helg=)


26 Inlägg
12 juni 2011
#5
Haft en grym helg med massor gött folk och snygga bilar..
Tack som fan .. !


oijoij-society.com
774 Inlägg
12 juni 2011
#6
Riktigt trevlig helg! Bara hoppas på massa bilder nu..smile


228 Inlägg
12 juni 2011
#7
Jo en mycket trevlig helg måste jag säga! Kul att få Pris för finaste Golf 5/6 ocksp:)!

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com

oijoij-society.com
774 Inlägg
12 juni 2011
#8
Zeeeta skrev:
Jo en mycket trevlig helg måste jag säga! Kul att få Pris för finaste Golf 5/6 ocksp:)!
De va du värd, grattis!


228 Inlägg
12 juni 2011
#9
__AleXx_ skrev:
Zeeeta skrev:
Jo en mycket trevlig helg måste jag säga! Kul att få Pris för finaste Golf 5/6 ocksp:)!
De va du värd, grattis!
Och du var helt klart värd priset för best stance! Älskar dina fälgar!!

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com

oijoij-society.com
774 Inlägg
12 juni 2011
#10
Zeeeta skrev:
__AleXx_ skrev:
Zeeeta skrev:
Jo en mycket trevlig helg måste jag säga! Kul att få Pris för finaste Golf 5/6 ocksp:)!
De va du värd, grattis!
Och du var helt klart värd priset för best stance! Älskar dina fälgar!!
Tackar!smile


347 Inlägg
12 juni 2011
#11
kul som fan var bara uppe under lördagen men nästa år får det nog bli övernattning!

Patrick^^

77 Inlägg
12 juni 2011
#12
Riktigt bra helg med mycket sprit och vw. Blev ju ett par timmar med vedkapning uppe på mitt Vento-tak, med motorsågen. nån som såg ? big_smile

man lever bara en gång,så se till att ha så kul som möjligt!

Helt vilse
103 Inlägg
12 juni 2011
#13
Tackar för denna helgen, mitt första Bugrun, fler blir det. 

Har typ 300 bilder som jag ska gå igenom innan jag lägger upp. Säger till när jag lagt upp dem.

peace!

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.

228 Inlägg
12 juni 2011
#14
rosengren1 skrev:
Riktigt bra helg med mycket sprit och vw. Blev ju ett par timmar med vedkapning uppe på mitt Vento-tak, med motorsågen. nån som såg ? big_smile
Jo jag såg detta! Vi undrade om du var riktigt frisk?! Bra affäridé dock!

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com

Helt vilse
103 Inlägg
12 juni 2011
#15
Zeeeta skrev:
rosengren1 skrev:
Riktigt bra helg med mycket sprit och vw. Blev ju ett par timmar med vedkapning uppe på mitt Vento-tak, med motorsågen. nån som såg ? big_smile
Jo jag såg detta! Vi undrade om du var riktigt frisk?! Bra affäridé dock!
såg också att ni höll på där, var redigt på pikkalurven så jag tror inte ens jag förstod vad grejen var.. någon stod och banka en yxa i vedklabbar på en rostig vento huv big_smile

what was that all about?

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.

Professionell amatör
451 Inlägg
12 juni 2011
#16
Jaa det va nice som fan ! Enda problemen var väl när parkeringsvakten paja våran gti-läpp o när räddningsbilen använde en pulversläckare på vårat camp bara för vi elda i en grill O.o

AUDI - Four rings to rule them all

Exporterad Colombian
812 Inlägg
12 juni 2011
#17
Hur bra helg som helst, första gången jag sov över, helt klart värt det! Partycampingen är överskattat stökig, sov hur bra som helst, kan dock bero på att jag njuter av basdunk och inte går o lägger mig före 02-03 tongue Tummen upp till GTI-klubben, 5100, Oij Oij och alla andra som anstränger sig big_smile


77 Inlägg
12 juni 2011
#18
08Jensen skrev:
Zeeeta skrev:
rosengren1 skrev:
Riktigt bra helg med mycket sprit och vw. Blev ju ett par timmar med vedkapning uppe på mitt Vento-tak, med motorsågen. nån som såg ? big_smile
Jo jag såg detta! Vi undrade om du var riktigt frisk?! Bra affäridé dock!
såg också att ni höll på där, var redigt på pikkalurven så jag tror inte ens jag förstod vad grejen var.. någon stod och banka en yxa i vedklabbar på en rostig vento huv big_smile

what was that all about?
haha, det började med att vi skulle testa om sågen ens startade, och det slutade med att vi kapade ved och sålde. jag tjänade nästan 200kr på den väldigt impulsiva idén! jag fattar inte ens själv var idén kom ifrån men det var ju ganska kul, och jag lät sågen sitte kvar på taket hela tiden så ingen skulle kunna skadas eller att nån får för sig att fälla ett jävla stort trä i skogen!

dock har jag fyra yxhål i huven nu, och motorsågen skar och det är lite spån i kupéfläkten. big_smile

nästa år blir det något nytt revolutionerande expriment;)

man lever bara en gång,så se till att ha så kul som möjligt!

954 Inlägg
12 juni 2011
#19
tja alla ''bakfulla'' wink haha undrar om de e nån som möjligen filma mitt ljud?? skulle gjärna vilja ha den filmen då.. ps de va ja som hade 16 st 4" i bagaget 4 st 6,5" på bakluckan o ja som spela faktiskt förvånande högt big_smile va får ja för poäng av er från 1-10??  FY FAN VA DE VA KUL PÅ BUGRUN big_smilebig_smilebig_smile


77 Inlägg
12 juni 2011
#20
honda_nicko skrev:
tja alla ''bakfulla'' wink haha undrar om de e nån som möjligen filma mitt ljud?? skulle gjärna vilja ha den filmen då.. ps de va ja som hade 16 st 4" i bagaget 4 st 6,5" på bakluckan o ja som spela faktiskt förvånande högt big_smile va får ja för poäng av er från 1-10??  FY FAN VA DE VA KUL PÅ BUGRUN big_smilebig_smilebig_smile
var det du som hade den extremt fula vita plastskopan ifram ? såg ut som en front till typ ett rymdskepp.

man lever bara en gång,så se till att ha så kul som möjligt!


Sök