evilaudio skrev:
LinuzVr6 skrev:
vi hade bucklor, repor, lacksläpp, borttappad stötfångare och öl både på och i bilen efter att 18!! pers åkte på taket, huven och luckan på våran jetta. hade fruktansvärt roligt tills vakterna hotade med att lyfta ut den med lastaren. haha
honda_nicko skrev:
o ja hade ca 3 burkar med öl smetat över min bil

huven taket ena sidan

inte mer än rätt.
ut me bilen å porta de 18 från bugrun för gott...
de e ingen jävla lekstuga.
Nu är du väl lite väl hård va?
Så länge dem håller sig till sin egna bil och inte skadar någon annan eller någon annans bil ser jag inga problem.
Folket på sunkjettan såg ut att ha riktigt kul och jag tycker man ska unna dem detta iallafall,
på dem villkor jag precis nämnde såklart.
Polaren känner en kille vid namnet Gurra, en riktig legend, äger landets äldsta Volkswagen, en Kübelwagen, och en massa skoj. Denna killen snackade vi med under festligheterna på lördagskvällen,
och han traskade runt på partycampingen och helt enkelt njöt av atmosfären, festen har alltid varit samma, och vi fick förklarat för oss att det var ingen nyhet att det gick vilt till.
Han hade varit med på 80-talet och han nämnde att innan det vart körförbud efter 20.00 på bugrun så var det förenat med livsfara att vistas på partycampingen då det kom dunebuggys flygande ur skogen på kvällarna och folk ofta var onyktra bakom ratten.
Man lär ju veta om man står på partycampingen att det kan hända saker,
nu ska det naturligtvis inte skadas bilar och jag tycker synd om dem som fått saker stulna och bilarna skadade,
det är idioter som varit framme, ingen tvekan om saken, men människor kommer i alla former,
och alkohol gör folk olika vilda. Så partycampingen medför risken att folk kan snubbla in i din bil och du har ett märke efter deras nitbälte kvar i lacken.
Vi stod dock precis vid partytältet emellan några fina luftkühlers och hade inga som helst bekymmer.
Ta bugrun för vad det är och håll i åtanke att shit happens, välj plats med omsorg.
Det finns många saker som kan förbättras av ledningen men om det händer något vet man aldrig,
det finns ju inte ens varmvatten att duscha i på bugrun så jag håller inte tummarna för att mantorp skärper sig i övrigt.