Skummaste rutinkontrollen hitills..

Hamilton
13 juni 2011 · 8 864 Inlägg

Audi_powah skrev:

AirOne skrev:

Audi_powah skrev:
99% av alla poliser är patetiska och tror att de har makt över allt och alla, att de kan göra hur de vill, när de vill.. När man råkar ut för en sådan "kontroll" så skall man bara le och skratta de i ansiktet då de absolut har noll koll...Noll koll på din bil eller på dig lol

Bra respekt du har mot andra människor..

Har noll respekt mot poliser då jag sätt och hört mycket... Och respekt ifrån deras sida ska vi inte ens tala om! ett exempel, att slänga ut en alkoholpåverkad 19-årig kille i tshirt mitt i vintern på andra sidan stan, där han inte ens är i närheten av sin bostad, vilket resulterade i att han dog utav kylan då det var mitt i natten och att han inte kunde få tag på en mobil. Det kallar du respekt ifrån polisen??? Finns 1000 liknande fall när de droppar påverkade människor på strö ställen..Googla och se efter själv.

Visst, polis skall finnas dock en annan typ av poliser, Inga makt-galna wannabes.

Off topic, men det är en het disskussion tongue

Håll dig till ämnet och bespara oss andra från ditt dravel ta det i bloggen i stället.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Audi_powah
13 juni 2011 · 1 515 Inlägg

tkd_rille skrev:

Audi_powah skrev:

AirOne skrev:

Bra respekt du har mot andra människor..

Har noll respekt mot poliser då jag sätt och hört mycket... Och respekt ifrån deras sida ska vi inte ens tala om! ett exempel, att slänga ut en alkoholpåverkad 19-årig kille i tshirt mitt i vintern på andra sidan stan, där han inte ens är i närheten av sin bostad, vilket resulterade i att han dog utav kylan då det var mitt i natten och att han inte kunde få tag på en mobil. Det kallar du respekt ifrån polisen??? Finns 1000 liknande fall när de droppar påverkade människor på strö ställen..Googla och se efter själv.

Visst, polis skall finnas dock en annan typ av poliser, Inga makt-galna wannabes.

Off topic, men det är en het disskussion tongue

Ta inte upp den diskussionen och smutskasta dem här. 99% är i extremöverkant.


Men för att bara svara dig. På sommartid är de rätt åt vissa fyllon att bli slussade ut på områden de inte kan ta sig tillbaka på. Men knappast tusentals som dör av de.

Rätt åt vissa fyllon, Oki. Kan vara du, någon familje meddlem eller någon nära vänn nästa gång. skall bli kul att höra din åsikt då smile.

Nu skall jag inte göra detta till en blogg med mitt dravel som hamiltoon säger lol - Back to Topic ´n off we go!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Mack Forum- och sitemoderator
13 juni 2011 · 26 155 Inlägg

Audi_powah skrev:

AirOne skrev:

Audi_powah skrev:
99% av alla poliser är patetiska och tror att de har makt över allt och alla, att de kan göra hur de vill, när de vill.. När man råkar ut för en sådan "kontroll" så skall man bara le och skratta de i ansiktet då de absolut har noll koll...Noll koll på din bil eller på dig lol

Bra respekt du har mot andra människor..

Har noll respekt mot poliser då jag sätt och hört mycket... Och respekt ifrån deras sida ska vi inte ens tala om! ett exempel, att slänga ut en alkoholpåverkad 19-årig kille i tshirt mitt i vintern på andra sidan stan, där han inte ens är i närheten av sin bostad, vilket resulterade i att han dog utav kylan då det var mitt i natten och att han inte kunde få tag på en mobil. Det kallar du respekt ifrån polisen??? Finns 1000 liknande fall när de droppar påverkade människor på strö ställen..Googla och se efter själv.

Visst, polis skall finnas dock en annan typ av poliser, Inga makt-galna wannabes.

Off topic, men det är en het disskussion tongue

Du får mer än gärna länka källor till dessa händelser, för oss som tydligen inte har samma uppfattning.
Men kan ju ha lite från vilken stad man kommer ifrån också.
Samma skrot och korn menar jag..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang