känner någon till meeting of the month i norrköping. om vi kanske skulle anordna en sådan grej varannan månad och bestämma när den ska bli av vore ganska coolt om vi hade något liknande i skåne
All cred till att de styrs upp, men som jag skrev i landskrona/lödde tråden så varför envisas hela tiden med att lägga det i storstäder? Think out side of the box och försök hitta en mindre ort där det inte finns ngn blå/vit stationerad och där det finns ett bra industriområde att samlas på. På så sätt slipper man allt kludd med att köra runder för att ha kul .
Precis slutat jobb och taggad som fan, Men här i lund ser det mörkt ut... HOPPAS PÅ bra Väder ikväll!!!!
Ni som har synpunkter och åsikter får gärna komma fram till mig ikväll och berätta vad ni har för ideér, jag är inte så svår att missa haha
Sen så har jag tidigare flaggat över att vi behöver fler som vill hjälpa till med träffarna samt någon dator intresserad/Photoshop som vill hjälpa till för att göra detta mycket roligare! Pm:a mig gärna så förklarar jag mer!
Samt så håller vi på och planerar en stor träff i Slutet av juli, dock behövs eran hjälp för att få detta till något positivt, vi måste hålla hög standard dem träffar vi har fram till dess. Så att fler i skåne vågar sig ner till malmö igen!
Frågor? skicka iväg ett PM.
Mvh V.I.P Car Club & Crew
Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Tack till alla som ge liv i Malmö Träffen vi ses på onsdag igen gott FOLK! Hoppas ni tyckte om det nya konceptet, men hoppas på fler bilar på Travbanan nästa gång
Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.