5822
Sök

Citroen Xsara VTS Eller Peugeot 306 GTI vilken bil är bästa köp

1 798 Inlägg
20 juni 2011
Trådstartare
Hur är dessa bilar borde va rätt roliga med sin relativt låga vikt o 163hk.  Är de bara 306 som har 6 växlad låda?

Borde väl inte dra så mkt soppa heller tkr jag

visst de är franska bilar de vet jag aldrig haft någon o de har ju ett sämre rykte men de märks ju på priserna också
Senast redigerat av fredde85 (20 juni 2011)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Forummoderator
18 530 Inlägg
20 juni 2011
fredde85 skrev:
Hur är dessa bilar borde va rätt roliga med sin relativt låga vikt o 163hk.  Är de bara 306 som har 6 växlad låda?

Borde väl inte dra så mkt soppa heller tkr jag

visst de är franska bilar de vet jag aldrig haft någon o de har ju ett sämre rykte men de märks ju på priserna också

VTS är faktiskt en riktigt ok Citroën! Har jobbat som cittra-försäljare... Den ska du alla gånger välja framför Pegan som har så mycket elfel att till och med gatubelysningen blinkar när du kör förbi.

Forummoderator
10 576 Inlägg
20 juni 2011
Du får en chans att fixa

2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök