Andyy90 skrev:händer ju knappast mycket i den här stan.. :p
dj_padde skrev:Händer det något i Halmstad ikv? tänkte dra ut å kolla läget ikv. ?!
Andyy90 skrev:dj_padde skrev:Händer det något i Halmstad ikv? tänkte dra ut å kolla läget ikv. ?!jag åker ut en runda nu iaf..jävlar vilket ös det var i halmstad nu... dags att ställa in bilen jaaaaaaaaao
Andyy90 skrev:jag åker några rundor idag iaf
malaguti_fabbe skrev:Andyy90 skrev:jag åker några rundor idag iaf Dig går det alltid att lite på Hittade din bil i en gammal Bilsport idag
Andyy90 skrev:malaguti_fabbe skrev:Andyy90 skrev:jag åker några rundor idag iaf Dig går det alltid att lite på Hittade din bil i en gammal Bilsport idag Allvarligt? TA MED TA MED TA MED!!
M_Erlandsson skrev:När drar ni ut ikväll?
Mangisen skrev:nån som ska ut ikväll eller är alla i gislaved?
Andyy90 skrev:Mangisen skrev:nån som ska ut ikväll eller är alla i gislaved?Jag kommer ut en runda
Mangisen skrev:Andyy90 skrev:Mangisen skrev:nån som ska ut ikväll eller är alla i gislaved?Jag kommer ut en runda göött!! då ses vi ute, går inte å missa din blåa raket
malaguti_fabbe skrev:Mangisen skrev:Andyy90 skrev:Jag kommer ut en runda göött!! då ses vi ute, går inte å missa din blåa raket Nopp, det går inte Vi lär ses ikväll me pågar, ska bara orka upp ur soffan, den mjuka skön.....ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
Mangisen skrev:Andyy90 skrev:Jag kommer ut en runda göött!! då ses vi ute, går inte å missa din blåa raket
Andyy90 skrev:Jag kommer ut en runda