Cgee skrev:BJonsson skrev:Kan även byta DLS A6 mot en hemmabio förstärkare,surround! Vid rätt byte kan jag slänga med ett Genesis P300X oxåHar ett äldre Harman Kardon om det kan va intressant?
BJonsson skrev:Kan även byta DLS A6 mot en hemmabio förstärkare,surround! Vid rätt byte kan jag slänga med ett Genesis P300X oxå
BJonsson skrev:Cgee skrev:BJonsson skrev:Kan även byta DLS A6 mot en hemmabio förstärkare,surround! Vid rätt byte kan jag slänga med ett Genesis P300X oxåHar ett äldre Harman Kardon om det kan va intressant? Modellbeteckning?
Cgee skrev:BJonsson skrev:Cgee skrev:Har ett äldre Harman Kardon om det kan va intressant? Modellbeteckning?AVR10
BJonsson skrev:Cgee skrev:Har ett äldre Harman Kardon om det kan va intressant? Modellbeteckning?
Cgee skrev:Har ett äldre Harman Kardon om det kan va intressant?
BJonsson skrev:Cgee skrev:BJonsson skrev:Modellbeteckning?AVR10Nä inte itressant
Cgee skrev:BJonsson skrev:Modellbeteckning?AVR10
BJonsson skrev:Modellbeteckning?
Mokke skrev:Finnes:1st B2 Audio ES8MKII1st B2 Audio MONO1st Ground Zero GZTB 200XACT2st CDT ES-06+1st Hertz HDP5Sökes:Ge mig ett förslag.
M44ltie skrev:4 st T1 15" mot vettig bas t ex 1 15", 2 12" förslag?
Kamulen skrev:M44ltie skrev:4 st T1 15" mot vettig bas t ex 1 15", 2 12" förslag? Har du några bilder på basarna?
M44ltie skrev:Kamulen skrev:M44ltie skrev:4 st T1 15" mot vettig bas t ex 1 15", 2 12" förslag? Har du några bilder på basarna?det är de som sitter i min celica, finns bilder på min garaget sida
Kamulen skrev:M44ltie skrev:Kamulen skrev:Har du några bilder på basarna?det är de som sitter i min celica, finns bilder på min garaget sidahar du någon portad låda som är mindre än den lådan till dem?
M44ltie skrev:Kamulen skrev:Har du några bilder på basarna?det är de som sitter i min celica, finns bilder på min garaget sida
Kamulen skrev:Har du några bilder på basarna?
M44ltie skrev:Kamulen skrev:M44ltie skrev:det är de som sitter i min celica, finns bilder på min garaget sidahar du någon portad låda som är mindre än den lådan till dem?nej, enda sättet att få plats med dem i min bil var att bygga vägg
Kamulen skrev:M44ltie skrev:det är de som sitter i min celica, finns bilder på min garaget sidahar du någon portad låda som är mindre än den lådan till dem?
M44ltie skrev:det är de som sitter i min celica, finns bilder på min garaget sida
Kamulen skrev:M44ltie skrev:Kamulen skrev:har du någon portad låda som är mindre än den lådan till dem?nej, enda sättet att få plats med dem i min bil var att bygga vägg Okej, men vad är det för spec på basarna? är det 1x4ohm? eller 2x2 / 2x4?
M44ltie skrev:Kamulen skrev:har du någon portad låda som är mindre än den lådan till dem?nej, enda sättet att få plats med dem i min bil var att bygga vägg
Kamulen skrev:har du någon portad låda som är mindre än den lådan till dem?
Wiesel skrev:Intressekoll.Incriminator Audio Death Penalty 21".Mot 2st SPL Dynamics SPL15D2.PM!