Jag har addon fram i glasfiber, kan inte rekommendera detta till någon. När man får stenskott på dom så blir det små hål i som man måste spackla osv och det är ett mindre helvette.
Och man får mycket stenskott på addonet som sitter fram. Sidorna och bak klarar sig nog bättre men fram ska man inte köra med glasfiber.
Tackar så mycket Håller med om att den ser ganska naken ut utan vingen, men men, inge värre än att plocka av den om man får för sig det Det stämmer bra, är väldigt nöjd över det där addon kittet, det var lite slipjobb för att få till det, men det får man göra vart man än köper det
jag tycker han ska köra på röda bromsok. Väldigt vanligt men bilen är ju röd så jag tycker nog också att det passar bäst med röda bromsok. Sänk max ett varv fram imo. Den behöver bara vara lite lite lägre fram. Bak tycker jag den är lagom hög redan.
Tackar så mycket, kul att höra njao, det är mestadels småsaker, dimmljus, midjelist, sänkning och småsaker som att blinkers lyser konstant och även bakljusen att båda raderna ska lysa hela tiden osv. Men har byggt på en epa i 3 år (har dragit ut på tiden kan man säga med andra ord) och den är tänkt att bygga precis lika dan, med samma lack, kjolar, lysen osv.
Även en vinterbil ska skaffas så snart jag hittar någon, det blir en 945 som blir antingen vit eller röd och även den följer ungefär samma utseende, vore kul att ha 3 som är i stortsett likadana men både 2,4 och 5 dörrars