du tog bort en för mycket under lådan som är genomgående mot baken av bilen, på sista bilden, den är själva gångjärnet, sen ska du ta bort de du tagit kort på, som håller bärarmsbussningen
Gött med ny IC, är de KL:s? Har nämligen funderat på den själv .
Japp det är KL's. Kört med den sedan steg 3, funkar väldigt bra för de pengarna
Aha, trodde den var nyinförskaffad. Jo får nog bli en sådan sedan, hur är passformen?
Passformen var väll sådär.. Står att man behöver böjja i fästena lite för att de ska passa. Men det skilde en hel centimeter när jag skulle montera så sågade av en av styrpinnarna och fäste den på annat sätt. Menmen, somsakt, för ynka 2000 får man ingen perfekt bolt on ic
Har du en liten guide du kan skriva till mig hur du gjorde med lådan måste nämligen ner med min med
Jadu, ingen höjdare själv på det ännu men kan skriva ner några punkter
*Palla upp bilen på pallbockar *Ta bort batterihylla och tryckrör(Går utan att ta bort, men blir trångt) *Ta bort fjäderben samt innerskärm på förarsidan *Lossa drivaxlen *Lossa länkaget,hydraledningen och givaren som sitter på lådan *Lossa bultarna för att vika subframen *Domkraft under motorn så nära växellådan som möjligt *Lossa bultarna som växellådan sitter i *Lirka lös den efter du fällt subframen.