Förvärmningen till spjällhuset kan du plugga eller göra så den cirkulerar i sig själv. Jag har gjort båda delarna och fick inga problem p.ga det. Däremot om du skulle kört med bilen på vintern så hade det inte vart någon bra idè. För sommar bilar är det bara att köra på
Okejokej , tack Den anslutningen i blocket som ska pluggas då? Inte kollat ännu hur den sitter, men får väll hitta en lösning på de.
Fick hem lite nytt idag igen! Lite vattenslangar, dock passade inte banjon i blocket så får köpa M14 banjos och se om det går att få till. Fick även avgasbandage, så har lindat downpipen. Blev helt okay för att vara första gången jag lindar
Du pluggar inte vid blocket, utan bara uppe vid gasspjället. Man kan säkert plugga vid blocket också men det är inget jag vågar svara på hur resultatet blir av detta.
Har en Nordic Steg 4 box som passar till Saab 9000 Aero 2.3T 94-98 då jag ska vidare upp i hästar. Utan tcs/vvs(startspärr) så bara att plugga in och köra! Ska ge ca 310hk med 15t snurra.
Anpassad till; 3" helsystem med racekat 3 bars mapsensor Gröna R spridare (968or - 465cc) Forge wastegate / annan wastegate med 0,6bar grundladd Mitsu 15t #6 snurra Alu intercooler
Kan skickas! Priside; 1600kr, inkl. frakt eller bud
Har även 2 andra boxar, dock med samma problem på båda. Plastkontakten som man pluggar i kabeln i har spruckit på båda två. Boxarna fungerar att köra med men kabeln måste stripas/annan fästanordning. Säljer dessa billigt för 600kr styck.
En speedparts steg 3 till Saab 9000 Aero 2.3T 94-98 ca 285hk Med VVS så måste giftas in!
En original 225hk aero box som suttit på en Saab 9000 Aero 2.3T -95 Utan VVS men med TCS!