Blev lite avundsjuk på din 19T där Grymt härligt att se allt jobb du lägger ner iaf!
Ja 19Tn är fiin Ja, det är tråkigt när jobbiga saker händer som tex att tråget spricker, men ska man lära sig något får man försöka lägga energi på det och testa sig fram
Hej! På min 94 var det torx, jag har aldrig sett sexkant men det kanske finns på vissa årsmodeller? Jag fick också borra ur några. Och ett litet tips, tvätta INTE tåget i diskmaskinen
Hej! På min 94 var det torx, jag har aldrig sett sexkant men det kanske finns på vissa årsmodeller? Jag fick också borra ur några. Och ett litet tips, tvätta INTE tåget i diskmaskinen
Trevlig bil för övrigt!
Ja, torxen var jävliga att få bort. Fick göra en skåra i skruven och sen plattmejsel..
Ja det var 3 trådars! Dock har jag ingen aning om den är hel, men de borde den vara Du får den billigt isåfall Ska bara se imorgon om jag kan skruva av den.
Senast redigerat av VirreEriksson (22 januari 2013)
Ja det var 3 trådars! Dock har jag ingen aning om den är hel, men de borde den vara Du får den billigt isåfall Ska bara se imorgon om jag kan skruva av den.
Låter helt perfekt
Den satt förjävla hårt! x) Ska på den igen imorgon!
Update!
Fått dit tråget idag!
Rengöra innan packningsmassa
UPPE!
Sen har jag en fundering ang utrampningslagret.
Hur monteras det rätt?
Har två bilder här på olika lådor, sitter det rätt? Man bara vrider lite och trycket fast det? Känns ostabilt..
Det går ju bara att sätta det åt 2 håll, och så som du har satt det ser rätt ut !
Okejokej, ska nog lyfta upp lådan idag!
hedley skrev:
Vad fan! Vad vare för svart massa du använde? Det ska ju vara rött och kallas hallon
Haha ja, silikonflänstätning. Haha, ja, de röda har man ju sätt på blandannat växellådor. Hoppas de bara kallas hallon, annars tätar det nog inte så bra
Update! Mekat 10~ timmar idag. Fått motorfästena på plats iallafall. Lådan vill inte riktigt. Blir en glipa på ca 1 cm i nederkant precis vid fästet jag spräckte på tråget förra gången. Tips? Har haft nere lådan hur många gånger som helst idag..
sawier skrev:
VirreEriksson Du har inte några framskärmar (utan rost) övers till en 9000 CS 95:a ?