Calibre Vintage är juh det absolut snyggaste som går att ha på en silvrig 9000 Riktigt bra projekt tråd btw, följt med länge men första gången man öppnar käften nu!
Fick hem lite grejer till insugsröret Och lite lådolja.
Gav mig på att försöka få upp lådan igen. Fick inte upp den så tänkte centrera om kopplingen. Fick se svänghjulet. Fullt av små spricker! Gör det något eller ska man byta för att vara på den säkra sidan? Hittade inga nya svänghjul på nätet?
Calibre Vintage är juh det absolut snyggaste som går att ha på en silvrig 9000 Riktigt bra projekt tråd btw, följt med länge men första gången man öppnar käften nu!
Många 9000 som har dessa?
Jonthengberg skrev:
ASA Revolution 18" är det jag har, tycker dem gör sig riktigt fint!
Revolution och Imola är väll ändå samma fälg eller?
Är inte Imola en kromad Revolution?
Dunno, ser som ingen skillnad när jag googlat. Är det så? Vet att Pirate är de med svart centrum så att de tidigare vore olika makes sense men som sagt - en snabb titt på google gav mig inget svar.. eller så är jag blind.
Är inte Imola en kromad Revolution?
Dunno, ser som ingen skillnad när jag googlat. Är det så? Vet att Pirate är de med svart centrum så att de tidigare vore olika makes sense men som sagt - en snabb titt på google gav mig inget svar.. eller så är jag blind.
500-1000:- på bildelsbasen, dock billigare om du köper av nån privat som säljer i delar på blocket. eller ta från reservdelsbilen och svara om den till 240mm?
De på laga/bildelsbasen ser inte alls bra ut och det på reservdelsbilen är 240mm dock tokslut. Får bli privat när pengarna finns.
synn du inte bor närmre mig har en cse med aero motor som enligt förra ägaren var nytt kopplingspaket inkluderat svänghjul:D dock hade du fått skruva av vxl låda på plats etc men du hade å andra sidan fått det gratis då jag inte har verktyg till o plocka ner lådan sj så hade det blivit 2 i ett:P
synn du inte bor närmre mig har en cse med aero motor som enligt förra ägaren var nytt kopplingspaket inkluderat svänghjul:D dock hade du fått skruva av vxl låda på plats etc men du hade å andra sidan fått det gratis då jag inte har verktyg till o plocka ner lådan sj så hade det blivit 2 i ett:P
Haha Sjöbo är inte så långt Vissa har de lyxigt! ;D
visst har dem men får väl gå till verkstan i byn och låna verktyg så man kan plocka ner lådan ska tydligen bara gått 4000 mil efter renoveringen men papper fattas så inget jag kan styrka. ska tydligen finnas stålhylsa och 9-3 viggen synkringar i lådan men ja alltid bra o ha i reserv då dem e rätt dyra,
visst har dem men får väl gå till verkstan i byn och låna verktyg så man kan plocka ner lådan ska tydligen bara gått 4000 mil efter renoveringen men papper fattas så inget jag kan styrka. ska tydligen finnas stålhylsa och 9-3 viggen synkringar i lådan men ja alltid bra o ha i reserv då dem e rätt dyra,
Ja, ha lådan i reserv, kan nästan garantera att du någon gång under bilens livstid kommer att rasa en x) Sitter själv på 2 reservlådor till brukis saaben
Senast redigerat av VirreEriksson (6 februari 2013)