4363
Sök

Renault clio vanliga fel ?

4 Inlägg
20 juli 2011
Trådstartare
som rubliken. annars nån annan små bil som är billig att rekomendera ??

385 Inlägg
21 juli 2011
Vet ej några mer vanliga fel än att kamremsras inte är ovanligt på renault så var noga med kamremen om du köper renault! Sen har du ju även VW golf är en bra bil, dessvärre har dom gamla golfarna en tendens till att rosta.

Mvh

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
21 juli 2011
Med risk att trampa någon på tårna så måste jag påstå att jag inte kan komma på en enda Renault som är bra på något vis? Visserligen har jag bara erfarenhet av Laguna & Kangoo men jag tror väl inte att Clio är bättre?

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Tvivlare
2 266 Inlägg
21 juli 2011
Skippa renault, för din egen skull smile köp nåt japanskt om du bara ska ha o pendla med smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

Smålänning
7 887 Inlägg
21 juli 2011
Köp inte Renault.

Måste du promt ha franskt så köp hellre Peugeot.

Annars är VW, Skoda, valfri japs m.m bättre.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Tvivlare
2 266 Inlägg
21 juli 2011
twin_cam skrev:
Köp inte Renault.

Måste du promt ha franskt så köp hellre Peugeot.
Annars är VW, Skoda, valfri japs m.m bättre.

Citroën är samma skrot och korn som Peugeot så de går lika bra. Undvik dock bilar med gashydraulisk fjädring smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
21 juli 2011
skalman1 skrev:
RD_87 skrev:
Med risk att trampa någon på tårna så måste jag påstå att jag inte kan komma på en enda Renault som är bra på något vis? Visserligen har jag bara erfarenhet av Laguna & Kangoo men jag tror väl inte att Clio är bättre?

En Dauphine är ju iaf söt, men annars håller jag med. tongue

Och R8 Gordini är säkert skitkul men nu var det ju inte skojfaktorn som var det primära? tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Sök