kul och se att de händer nåt i mitt gamla bås:) tänkte komma upp nån dag och titta lite. själv har jag inte kommit igång än men börjar väl ev flytta in där efter nästa helg
crillzor skrev:
Ja här vilar man inte! ja de är bara att kika förbi de
hehe bra de , will do får se om jag hinner i veckan . va är de från för audi modell du ska ha diff från?
Jaaaaa nu var de ett tag sen sist, men jag har varit där mest varje dag och tvättat underrede och förbereder för att lägga på helt nytt lager underredsmassa
Varit och hämta en motor + lite bra o ha grejjer. Tex ett sprickfritt besiktnings grenrör
Upptäckte att jag inte tog nån bra bild innan jag börja tvätta... Men här är en som är taget på fyllan kan man tro
Lite renare
Bakvagnsfäste innan de fick smaka på sand
Inte lika rostigt
Skitigt hjulhus
Finare
Förhoppningsvis så kommer de på underredsmassa i alla hjulhus och hela underredet i veckan. De va allt för mig, KOMMENTERA!
Blir ju alldeles varm på insidan när man ser en gammal quattro.
ja de är nåt speciellt
Blev så inspirerad så jag var tvungen att ta en sväng i min egen quattro.
Den är inte snygg, går fort, är i speciellt bra skick alls faktiskt. Men den startar alltid, och har en känsla av syfte om sej. Varje gång man växlar påminns man om att "hey, du borde byta lite bussningar!, det gungar lite grann här". Men ändå så känns det som att bilen håller med om att "det är lugnt, det fixar vi sen. No worries"
Blir ju alldeles varm på insidan när man ser en gammal quattro.
ja de är nåt speciellt
Blev så inspirerad så jag var tvungen att ta en sväng i min egen quattro.
Den är inte snygg, går fort, är i speciellt bra skick alls faktiskt. Men den startar alltid, och har en känsla av syfte om sej. Varje gång man växlar påminns man om att "hey, du borde byta lite bussningar!, det gungar lite grann här". Men ändå så känns det som att bilen håller med om att "det är lugnt, det fixar vi sen. No worries"
Första gången på 20år jag längtas till vintern!
quattro-nytta med nöje ja vintern är är tråkig tid för vissa, dom har aldrig haft en quattro
Den sitter fortfarande där. Använder tjärlösning/avfettning och stål o diskborste, ska på med ett nytt lager ovanpå det gamla, men tvättar man noga så blir det kliniskt rent /mvh
Den sitter fortfarande där. Använder tjärlösning/avfettning och stål o diskborste, ska på med ett nytt lager ovanpå det gamla, men tvättar man noga så blir det kliniskt rent /mvh
oki ska bort med min ja
Okej, ja de är väl de bästa, men jag hade bort all dämpmatta och tjärmattor invändigt i bilen och rostlaga för ett halvår sen typ. Men jag ska ju göra en heldel annat som kommer ta tid