Installerade detta kit idag, det var helt OK! Blev lite bättre ljus, rejäla prylar, inget skräp! Men 35w xenon känns som att det är lite för lite för mig.
Men jag vill ha mer ljus, visst det blev lite bättre än det va innan, men jag vill ha mycket mer ljus! Har någon provat xenonkunges kit.
Om någon har lite personliga åsiket om någon av dessa kit vill jag gärna höra!
Jag har ingen erfarenhet av just dom där kiten men jag har ett "no-name" Kina-kit i mina hellysen, 55W och det lyser som tusan! Extraljus är helt överflödigt anser jag.
Har äntligen lyckats montera en eftermarknadsstereo i bilen!
Jag vet att det är många som undrar hur man gör, så jag kommer göra en utförlig guide med bilder! Så fort jag får tid kommer jag att slänga upp guiden här samt i en ny tråd som bara handlar om det.
Har äntligen lyckats montera en eftermarknadsstereo i bilen!
Jag vet att det är många som undrar hur man gör, så jag kommer göra en utförlig guide med bilder! Så fort jag får tid kommer jag att slänga upp guiden här samt i en ny tråd som bara handlar om det.`
Lite finslip för att få det 100% snyggt återstår dock
Hemma från Norrköping och proffsen på Nordic! Ett helt lysande arbete av Rolf och calle!
300 häst och jag är lycklig! Bilen går som ett skott!
Tack Nordic!
Fan va kul! har du bytt turbo?
Nej, original Aero sitter kvar, men den går på etanol med 680 spridare, helt sjukt vilken skillnad. 300 Nordic hästar gämfört med 248 invalida BSR åsnor!
Hemma från Norrköping och proffsen på Nordic! Ett helt lysande arbete av Rolf och calle!
300 häst och jag är lycklig! Bilen går som ett skott!
Tack Nordic!
Fan va kul! har du bytt turbo?
Nej, original Aero sitter kvar, men den går på etanol med 680 spridare, helt sjukt vilken skillnad. 300 Nordic hästar gämfört med 248 invalida BSR åsnor!
Haha! Kan förstå det, måste väl va maxgränsen för den turbon? Nu blev jag sugen att "Biopowra" jag med.
Haha! Kan förstå det, måste väl va maxgränsen för den turbon? Nu blev jag sugen att "Biopowra" jag med.
Jo, 300 är max med etanol, och det är så jävla skillnad!