2587
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #3 - Lördagen 10 september

Mopar Man
67 Inlägg
28 augusti 2011
Audi_Adam skrev:
synd att det inte är någon rolig samåkning från södermanlands trakterna..därav att jag inte kommer på träffen idag..

Jag bor i Sörmland och åker till Södertälje för samåkningen!
Förövrigt ligger ju Eskilstuna i Sörmland så det är väl bara å välja vilken grupp du skall åka med?

----------------------------------
*Mc-åkande, Bil-älskande, Scaniajobbande V8-förare

237 Inlägg
28 augusti 2011
ztereoid skrev:
Audi_Adam skrev:
synd att det inte är någon rolig samåkning från södermanlands trakterna..därav att jag inte kommer på träffen idag..

Förövrigt ligger ju Eskilstuna i Sörmland så det är väl bara å välja vilken grupp du skall åka med?

Men om man nu bor i sörmland/Södermanland eller vad folk nu kallar detta ställe.. så kan du välja mellan ett par sammåkningsträffar.. Där du bor.. sen åker du till närmsta ställe.. finns ett par samåknings länkar på denna sida..

237 Inlägg
28 augusti 2011
Fightertiger skrev:
ztereoid skrev:
Audi_Adam skrev:

Men om man nu bor i sörmland/Södermanland eller vad folk nu kallar detta ställe.. så kan du välja mellan ett par sammåkningsträffar.. Där du bor.. sen åker du till närmsta ställe.. finns ett par samåknings länkar på denna sida..

EX.. http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 76&p=1 Denna kan du haka på.. åk till kungsör så ses vi där.. sen väntar vi på örebroarna...

20 Inlägg
28 augusti 2011
Fightertiger skrev:
Richard_m skrev:
Fightertiger skrev:
Jodå.. varmt och fint big_smile precis som de ska va:D

haha ja precis det blir skaplig bastu i bilen:)

tycker du ska komma endå:).. vi kan byta.. ja kan svettas i din och du kan pajja njurarna i min?smile

ne men.. vore kul.. en bmw till är alltid härligt

hahaha ja det skulle ju va en lösning:)

"Unloaded"
1 557 Inlägg
28 augusti 2011
Fightertiger skrev:
Lozinmust skrev:
Funderar över två saker; kommer förmodligen i min zero ground clearance 318 och undrar om det är framkomligt på den gräsytan eller om man kanske kan få stå nära "utgången" om så ej är fallet? Också nyfiken på hur många fartgupp och dylikt som ligger på cruising-rutten, min frontspoiler spricker vid fartgupp utan noggrann planering wink

Vad jag förstod på frågor ja gav så kunde funktionärerna på plats lotsa dig på gräsmattan för att undvika dom värsta delarna.. blir samma sak för mig.. inne på rutten tippar ja på lagligare väghinder en den som va i örebro på tysk/jdm träffen som man nästan fastnade på. eller ja man gjorde ju de och fick dra över bilen.. kom du över där som det såg ut som då ja tycker ja känner igen din bil.. så borde e-tuna inte bli några problem för dig big_smile.. men som sagt.. prata med grabbarna då du kommer om en plats nära utgången så du slipper åka allt för mycket om du känner för de big_smile..

Grejen är den att bilen är mycket lägre nu än på Tysk/JDM-träffen, vanliga farthinder ÄR problem, så jag vill gärna veta om det är många och ungefär hur de ser ut; kullersten, vanliga "gupp", "kuddar" etc. det gör all skillnad i världen för oss låg-åkare =P

"When innovation meets passion!"

Fotograf
145 Inlägg
28 augusti 2011
Har för mig att det inte är några gupp på cruisingsträckan smile Dock är det kullersten vissa partin

237 Inlägg
29 augusti 2011
Tagit bort min slinga jag ritade upp som gjorde så folk kunde åka den via googel maps. då denna vart fel ritad.  Ber om ursäkt för detta och riktiga kartan kommer innom kort för er som är nyfikna och vill ta en runda på nätet..

1 393 Inlägg
29 augusti 2011
Trådstartare
Då är det dags att presentera de två sista, utställande företagen.

WAARWEST

http://www.koopfan.se/waarwest.jpg

MEGUIARS

http://www.mgfim.eu/img/logo_Meguiars.jpg

Riktigt nice att de kommer med sina produkter! smile

Uppdaterar förstainlägget.
Senast redigerat av Mfive (29 augusti 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

57 Inlägg
29 augusti 2011
Grymt!! Denna träff kommer bli en sensation!

235 Inlägg
29 augusti 2011
Trevligt ! Kommer waarwest sälja saker eller bara visa upp? smile

Riktiga tyska bilar driver på bakhjulena!

1 393 Inlägg
29 augusti 2011
Trådstartare
De flesta av företagen kommer nog erbjuda någon slags försäljning/förhandsbokning/rabatt vid köp på träffen. smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

133 Inlägg
29 augusti 2011
låter bra! är taggad redan nu!!

663 Inlägg
30 augusti 2011
Lozinmust skrev:
Funderar över två saker; kommer förmodligen i min zero ground clearance 318 och undrar om det är framkomligt på den gräsytan eller om man kanske kan få stå nära "utgången" om så ej är fallet? Också nyfiken på hur många fartgupp och dylikt som ligger på cruising-rutten, min frontspoiler spricker vid fartgupp utan noggrann planering wink

Självklart hjälper vi alla att bli inlotsade på ett säkert sätt! Men jag kikade på bilder på din bil på förra träffen och nu har du satt dit en extraläpp så vet faktiskt inte i ditt fall...Låg är den det kan jag konstatera!

farthinder finns det inte så många men i denna staden är dom duktiga med kullersten/asfalt vid övergångställen men bygger inte på höjden men är väldigt irriterande. Men jag vet inte alls om det är något farthinder på rutten, är det det Arne?
Senast redigerat av Freddeponken (30 augusti 2011)

Bäst
250 Inlägg
30 augusti 2011
Jobbigt att man bränt snart alla pengar på saker till bilen INFÖR träffen och inte på träffen! big_smile

Kommer bli fett!

Burna bör man annars dör man!

539 Inlägg
30 augusti 2011
vitto skrev:
Jobbigt att man bränt snart alla pengar på saker till bilen INFÖR träffen och inte på träffen! big_smile

Kommer bli fett!

Haha! +1

663 Inlägg
30 augusti 2011
42emil skrev:
vitto skrev:

Kommer bli fett!

Haha! +1

spara en 20a till inträde sen är det bara bränna resten=) gräs går att äta och vatten finns det i ån!

1 393 Inlägg
30 augusti 2011
Trådstartare
Har för mig att det inte är några farthinder, men jag ska åka rundan för att vara på den säkra sidan.

Återkommer... cool
Senast redigerat av Mfive (30 augusti 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

539 Inlägg
30 augusti 2011
Freddeponken skrev:
42emil skrev:
vitto skrev:

Kommer bli fett!

Haha! +1

spara en 20a till inträde sen är det bara bränna resten=) gräs går att äta och vatten finns det i ån!

I värsta fall åker väl spargrisen i glolvet! smile Hmm.. gräs och sjövatten, nja. tongue

Glidare
133 Inlägg
30 augusti 2011
Mfive skrev:
Då är det dags att presentera de två sista, utställande företagen.

WAARWEST

http://www.koopfan.se/waarwest.jpg

MEGUIARS

http://www.mgfim.eu/img/logo_Meguiars.jpg

Riktigt nice att de kommer med sina produkter! smile

Uppdaterar förstainlägget.

Fan va grymt med dem medeln som MEGUIARS använder till strålkastarna, man kan tycka att det är falskt för att dem blir såpass fräscha.

Sök