1653
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #3 - Lördagen 10 september

237 Inlägg
4 september 2011
petitesser:P

1 393 Inlägg
4 september 2011
Trådstartare
Saras skrev:
Vi kommer gärna med vår demo BMW... smile

Grymt Mr Särås! cool

CEO @ Bimmers Of Sweden

1 393 Inlägg
4 september 2011
Trådstartare
Hej!!

Nu är det mindre än en vecka kvar till träffen! big_smile

Här kommer därför några viktiga punkter för er att komma ihåg:

1. Det är JÄVLIGT viktigt att ni sköter er under kortegen!! Den som inte gör det är inte välkommen till kommande träffar. Funktionärerna kommer att åka med jämna mellanrum i kortegen och hålla koll. Även polisen har koll på oss. Inget svinande alltså!
Jag säger det en gång till: Det är JÄVLIGT viktigt att ni sköter er under kortegen!!

2. Se till att ha med er 20 kr (per bil). Denna ynkliga men med allas hjälp, värdefulla summa, kommer skänkas till Barncancerfonden. Redovisning sker efter pengarna överlämnats till dem.
Glöm inte denna peng, om du inte vill riskera att vända vid infarten. Betalar du inte, kommer du inte in med din BMW.

3. Glöm inte att rösta i Peoples Choice! Du får en röstsedel ihop med programmet vid infarten (ta med egen penna), så se till att rösta fram träffen 3 finaste bilar. Lämna röstsedeln senast kl. 14:00 till någon av funktinärerna. Kl. 15:00 presenteras vinnarna.

4. Släng skräp i papperskorgarna. As simple as that!

5. Köp våra grymma BMW´s of Sweden-dekaler!
Dekalerna är ca. 20 cm långa och finns i färgerna:

* svart
* vit
* silver

Pris: 30 kr för en, eller 50 kr för två + 6 kr för frimärke.

Skicka ett mail till bmwsofsweden@live.se med ditt namn, adress, hur många du vill köpa, samt färg. Du får då ett kontonummer där du sätter in pengarna. Sedan skickas dekalen/dekalerna till dig.

Om du köper dekalen/dekalerna på träffdagen, se till att ha jämna pengar!

Så här ser de ut:
http://i1213.photobucket.com/albums/cc478/Mfive/bild42.jpg
Senast redigerat av Mfive (4 september 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

"Unloaded"
1 557 Inlägg
5 september 2011
Kan försöka sneka upp en bild i tråden med en svart och en vit dekal på bilen(har en silver också men den sitter fram) om det går an smile pepp som fan även om en grusväg nyligen dödade mitt ena dimljus och hjulinställningarna är värre än någonsin men hey, den rullar fortfarande, alltså dyker man upp! Beating on a dead horse säger vissa, jag säger att de bara är avundsjuka för att min BMW håller medans deras *************-valfri-annat-än-BMW går sönder big_smile

"When innovation meets passion!"

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
5 september 2011
jag är grymt sugen att åka med min alpinvita E36a men ja vet inte vilken karavan man ska hänga på?

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

Fotograf
145 Inlägg
5 september 2011
Svårt de där big_smile Är det inte några som kommer från Norrköpingshållet?

Annars är ju Örebro närmast (möta upp vid kungsör)
Eller Södertälje (möta upp vid strängnäs)

Håll fullt!
3 Inlägg
5 september 2011
ja kommer=)

663 Inlägg
5 september 2011
bmmw skrev:
ja kommer=)

då säger jag att du är väldigt Välkommen!

113 Inlägg
6 september 2011
hur bortkommen skulle en annan vara med min halv risiga 528IA E28 -83 om man åkte på denna träff roll är lite "mellan" bmw bilar just nu tongue har 528:an som brukis och en BMW E34 530 (V8) som är planerad som isbil så är jag på jakt efter en fin E34 så bmw intresse finns ju cool

German Engineering
9 083 Inlägg
6 september 2011
Inte många dagar kvar big_smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

89 Inlägg
6 september 2011
Askolin skrev:
hur bortkommen skulle en annan vara med min halv risiga 528IA E28 -83 om man åkte på denna träff roll är lite "mellan" bmw bilar just nu tongue har 528:an som brukis och en BMW E34 530 (V8) som är planerad som isbil så är jag på jakt efter en fin E34 så bmw intresse finns ju cool

Du är inte alls bortkommen...alla BMW är välkomna till denna träff...tycker du ska komma med E28:an eller va du nu vill ha med i karavanen till E-tuna.

113 Inlägg
6 september 2011
LeifsE28 skrev:
Askolin skrev:

Du är inte alls bortkommen...alla BMW är välkomna till denna träff...tycker du ska komma med E28:an eller va du nu vill ha med i karavanen till E-tuna.

låter bra de big_smile riktigt fina E28:or du hade!!! yikes de blir E28 för min del om jag åker smile

6 Inlägg
6 september 2011
Hur ser det ut med samåkningar från Örebro?
Är det några som kommer från värmlands trakten kan jag även möta upp dom i karlskoga! smile

Mopar Man
67 Inlägg
6 september 2011
LeifsE28 skrev:
Askolin skrev:

Jag håller med! Jag började min BMW-bana med Risiga E28:or... sen fina sen nyare osv... smile
Ja hoppas på många fina 80-tals beemers på träffen... Och fint väder...

----------------------------------
*Mc-åkande, Bil-älskande, Scaniajobbande V8-förare

1 393 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
Kan nog inte sägas för många gånger - ALLA BMW är välkomna!!

Det är en av anledningarna att dessa träffar blivit så populära. ALLA BMW får komma, oavsett skick och modell.
Bil eller motorcykel spelar ingen roll.

Snart lördag och vädret verkar bli... kanon! Solbrillor på! cool

Pssst... har nog ett rikigt glädjande sista-minuten-besked till er. coolsmile Återkommer...
Senast redigerat av Mfive (6 september 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

M5 <3
52 Inlägg
6 september 2011
Mfive skrev:
Pssst... har nog ett rikigt glädjande sista-minuten-besked till er. coolsmile Återkommer...

yikes
Vill veta nu!

1 393 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
En sen sponsor som dock går in med ett finfint pris är Mekonomen Eskilstuna! Kanon!

http://www.karlskronabilskadecenter.se/mekonomen_logga.jpg

Uppdaterar förstainlägget.

CEO @ Bimmers Of Sweden

Monster
41 Inlägg
6 september 2011
Ska försöka fixa bilen nu innan träffen. Har en bild på problemet! Jag är säker på att det finns någon här som vet hur det ska se ut och inte, och vad som är vad. Så om det finns någon som kan granska några bilder och ge diagnos, så skicka PM så slipper vi ta upp hela tråden! Tack på förhand!

154 Inlägg
6 september 2011
Så vädret ska bli bra, vilken mega tur vi har big_smile Jag längtar!
Mfive skrev:
Kan nog inte sägas för många gånger - ALLA BMW är välkomna!!

Det är en av anledningarna att dessa träffar blivit så populära. ALLA BMW får komma, oavsett skick och modell.
Bil eller motorcykel spelar ingen roll.

Snart lördag och vädret verkar bli... kanon! Solbrillor på! cool

12 086 Inlägg
6 september 2011
Hur länge på dygnet håller träffen på?

Sök