Angående: BMW träff Vallåkra kvällen LÖRDAG den 20 Augusti

streetdj
8 augusti 2011 · 163 Inlägg

Tjenare

Tänkte se om det finns intresse för en bmw-träff på Lördagen efter Vallåkra

Några intresserade? 

Mvh streetdj

MeRoll88
8 augusti 2011 · 329 Inlägg

hade det inte varit bättre och välja en helt annan helg? smile
just denna helgen känns det som om alla andra väljer bjuvs burnouten eller/och vallåkra, och allt som sker runt det, med kvällsaktiviter på fredagen o lördagen?


bara en tanke smile

WANTED
8 augusti 2011 · 613 Inlägg

Tjo ja jag tror inte att någon kommer vara sugen på det. Men men man kan ju se om några är sugna kanske.

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
streetdj
9 augusti 2011 · 163 Inlägg

För 2 år sedan var vi 6 BMW bilar som samlades på Familia under kvällen och körde runt tillsammans till dom olika kvälls aktiviterna och det var trevligt, träffen ska inte vara mer än att man är ett gäng bmw bilar som cruzar till och från.... tillsammans

WANTED
9 augusti 2011 · 613 Inlägg

streetdj skrev:
För 2 år sedan var vi 6 BMW bilar som samlades på Familia under kvällen och körde runt tillsammans till dom olika kvälls aktiviterna och det var trevligt, träffen ska inte vara mer än att man är ett gäng bmw bilar som cruzar till och från.... tillsammans

Kan säkert bli nice. Jag är på om vi blir några st

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
MeRoll88
9 augusti 2011 · 329 Inlägg

streetdj skrev:
För 2 år sedan var vi 6 BMW bilar som samlades på Familia under kvällen och körde runt tillsammans till dom olika kvälls aktiviterna och det var trevligt, träffen ska inte vara mer än att man är ett gäng bmw bilar som cruzar till och från.... tillsammans

jaha, trodde du skulle statsa på en kanske 50-100bilars träff,   då är jag ledsen, jag missförstod dig smile

WANTED
9 augusti 2011 · 613 Inlägg

MeRoll88 skrev:

streetdj skrev:
För 2 år sedan var vi 6 BMW bilar som samlades på Familia under kvällen och körde runt tillsammans till dom olika kvälls aktiviterna och det var trevligt, träffen ska inte vara mer än att man är ett gäng bmw bilar som cruzar till och från.... tillsammans

jaha, trodde du skulle statsa på en kanske 50-100bilars träff,   då är jag ledsen, jag missförstod dig smile

big_smile

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
streetdj
10 augusti 2011 · 163 Inlägg

fråga röda bmw n om han kommer, kan inte hans nickname

WANTED
10 augusti 2011 · 613 Inlägg

streetdj skrev:
fråga röda bmw n om han kommer, kan inte hans nickname

Ska fråga han.

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
Mr Schnitzer
10 augusti 2011 · 76 Inlägg

Hade hängt på om jag varit hemma i stan då, men tyvärr så är det familjefest på annan ort.

MEN på fredagen ska jag luft M3:an på stan iaf. Brukar vara mycket fina bilar ute då oxå.

WANTED
10 augusti 2011 · 613 Inlägg

Mr Schnitzer skrev:
Hade hängt på om jag varit hemma i stan då, men tyvärr så är det familjefest på annan ort.

MEN på fredagen ska jag luft M3:an på stan iaf. Brukar vara mycket fina bilar ute då oxå.

Gott att höra big_smile

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
dizazter
15 augusti 2011 · 22 Inlägg

Jag är ev på men typ vilken tid samt plats hade du tänkt?

BMW 740ia (2000)
Zak Proud Member of Kööken Racing!
16 augusti 2011 · 1 056 Inlägg

Arrangeras det nått liknande nästa år så kommer jag gärna!

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936
BMW Z3 Coupé "Lillebror" (1999)
BMW E30 kompressor "Hellsifur - Clean but mean" (1985)
WANTED
16 augusti 2011 · 613 Inlägg

Igår blev jag stannad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att att jag inte hade druckit något så jag fick svara på några frågor som skulle vissa om jag var nykter eller ej
-om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad e det då?
-en bil
-ja. Men en merca, Audi eller BMW?
-ingen anning.
-då är du full! Om du möter ett lyse då?
-en mc.
- Honda, Yamaha eller Kawasaki?
-ingen anning.
-alltså e du full!
Nu var jag så förbannad så jag ställde en fråga till polisen. Om du ser en kvinna i ett gathörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad e det då?
-en prostituerad svara polisen.
-ja men e det din dotter, fru eller mor?
Sen dess har jag inga körkort :-)

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
streetdj
24 augusti 2011 · 163 Inlägg

blev ju en bra träff :-)
utan planering, BMW dras till varandra

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang