Eftersnack: Stora Malmö Träffen Lördagen 13/8 kl20.00 Jägersro Travbana!

_Sandblom
14 augusti 2011 · 10 Inlägg

Ja verkligen stort tack för ikväll grabbar & töser smile

CruzarN 040 RedLine
14 augusti 2011 · 182 Inlägg

sjysst kväll! som sagt, detta kommer bara bli bättre o bättre

BMW E39 523 "Daily" (1998)
DjMes
14 augusti 2011 · 622 Inlägg

Tack för ikväll folket, nu laddar vi för den 27:nde! Kommer att bli en grym fest då!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Tubbex
14 augusti 2011 · 1 517 Inlägg

DjMes skrev:
Tack för ikväll folket, nu laddar vi för den 27:nde! Kommer att bli en grym fest då!

Tack själv!  Riktigt skoj idag..  smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Saad1
14 augusti 2011 · 272 Inlägg

Tack för ikväll smile.

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Bocanegra
14 augusti 2011 · 12 Inlägg

Det va riktigt trevligt idag tack alla

Seat Ibiza "Bocanegra" (2010)
-Kicki-
14 augusti 2011 · 302 Inlägg

kilroy30 skrev:
tack för en trevlig kväll allihop big_smile
hoppas det blir fina bilder -Kicki- tongue

Det blev iaf 394 bilder hahahaha... Bästa träffen på lääänge big_smile Kul du hängde med iaf!

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
-Kicki-
14 augusti 2011 · 302 Inlägg

Tack för ikväll allihopa! Jag hade jättekul! Blev överraskad att det kom duktigt många fler bilar än vad som var anmälda smile Sånna överraskningar gillas!!! Pliz do it again big_smile

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
robwen
14 augusti 2011 · 76 Inlägg

Tack för träffen idag, skit bra när man får reda på lite mera information istället för att alla lullar iväg big_smile

-Kicki-
14 augusti 2011 · 302 Inlägg

robwen skrev:
Tack för träffen idag, skit bra när man får reda på lite mera information istället för att alla lullar iväg big_smile

Förstår vad du menar... Hände oss i Hbg igår, fick ringa o fråga vart alla stack hmm... Ser fram emot nästa träff smile

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
-Kicki-
14 augusti 2011 · 302 Inlägg

Bocanegra skrev:
Det va riktigt trevligt idag tack alla

Här e bilder från i onsdags smile
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1390664

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
Volvo_R_T5 Civilt
14 augusti 2011 · 119 Inlägg

Tyvärr kunde inte jag komma får ta igen de en annan gång.

Volvo Xc70 "Bygge till Civilt" (2002)
-Kicki-
14 augusti 2011 · 302 Inlägg

Volvo_R_T5 skrev:
Tyvärr kunde inte jag komma får ta igen de en annan gång.

Absolut du är välkommen, nästa lördagsträff blir den 27:e... Rensa kalendern redan nu big_smile

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
CruzarN 040 RedLine
14 augusti 2011 · 182 Inlägg

Lite of-topic. men iallfall, Min polare  Jacob (Vit 940T) brukar vara på träffarna. Hans vinge blev stulen igår natt i lorensborg. Ser ni den så hör av er! vet inte vad modellen heter, ganska diskret, vit, inbyggt bromsljus.

BMW E39 523 "Daily" (1998)
robwen
14 augusti 2011 · 76 Inlägg

CruzarN skrev:
Lite of-topic. men iallfall, Min polare  Jacob (Vit 940T) brukar vara på träffarna. Hans vinge blev stulen igår natt i lorensborg. Ser ni den så hör av er! vet inte vad modellen heter, ganska diskret, vit, inbyggt bromsljus.

Verkar vara vanligt att sno dessa volvo vingarna hmm trist för din vän

-Kicki-
14 augusti 2011 · 302 Inlägg

robwen skrev:

CruzarN skrev:
Lite of-topic. men iallfall, Min polare  Jacob (Vit 940T) brukar vara på träffarna. Hans vinge blev stulen igår natt i lorensborg. Ser ni den så hör av er! vet inte vad modellen heter, ganska diskret, vit, inbyggt bromsljus.

Verkar vara vanligt att sno dessa volvo vingarna hmm trist för din vän

Fan va surt! Verkligen trist... ska se om den fastnade på bild... håller på att redigera.

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
BrajjAxx 040 RedLine
14 augusti 2011 · 1 219 Inlägg

Som CruzarN skrev så blev jag av med min R-vinge på Lorensborg samma natt runt kl 01.00. Om nu någon sett, hört eller vet något om detta kontakta mig snarast! Tack på förhand.

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR
Volvo 940 Turbo "040 RedLine" (1996)
Mitnik
14 augusti 2011 ·

Jag kan bara berätta att det pågår en massa inbrott och stölder på bilar runt om i malmö just nu. Nån liga som kör runt och snor fälgar/däck, lampor och annat på bilar i stan. Detta gäller bilar som står i garage också. Tråkigt att du blivit av med din vinge BrajjAxx, min kompis blev av med sin vinge på sin 850 för några månader sedan. Jävligt tråkigt när sånt händer.

BrajjAxx 040 RedLine
14 augusti 2011 · 1 219 Inlägg

Mitnik skrev:
Jag kan bara berätta att det pågår en massa inbrott och stölder på bilar runt om i malmö just nu. Nån liga som kör runt och snor fälgar/däck, lampor och annat på bilar i stan. Detta gäller bilar som står i garage också. Tråkigt att du blivit av med din vinge BrajjAxx, min kompis blev av med sin vinge på sin 850 för några månader sedan. Jävligt tråkigt när sånt händer.

Ja sjukt irriterande, själv har jag bilen alltid inlåst i privat garage. Första gången ja lämnar bilen ute en natt, ca 2 timmar.

Tjuvarna måste ha jävligt bra koll... Fy fan sad

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR
Volvo 940 Turbo "040 RedLine" (1996)
DjMes
14 augusti 2011 · 622 Inlägg

BrajjAxx skrev:

Mitnik skrev:
Jag kan bara berätta att det pågår en massa inbrott och stölder på bilar runt om i malmö just nu. Nån liga som kör runt och snor fälgar/däck, lampor och annat på bilar i stan. Detta gäller bilar som står i garage också. Tråkigt att du blivit av med din vinge BrajjAxx, min kompis blev av med sin vinge på sin 850 för några månader sedan. Jävligt tråkigt när sånt händer.

Ja sjukt irriterande, själv har jag bilen alltid inlåst i privat garage. Första gången ja lämnar bilen ute en natt, ca 2 timmar.

Tjuvarna måste ha jävligt bra koll... Fy fan sad

Tycker det är sjukt sorglig grej som hänt samt så är det för djävligt att man inte kan få ha sina grejer för sig själv! Men vi håller ögonen öppna ifall om det kommer någon med en ny R vinge, men verkar som att dem R vingarna är väldigt populära?....

Lycka till med allting, men det finns bilder på din bil ifall om du behöver en bild i försäkrings ärende!

// DjMes

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang