Angående: BIlträffar i Jönköping?

sportluft
19 augusti 2011 ·

Tjena, är ny inflyttad här i Jönköping och kommer från göteborg smile

Tänkte kolla om det finns bilträffar här som i Göteborg, i göteborg har vi onsdagsträff som är i alla väder och skur smile

Skriv gärna om det finns här i Jönköping så man får komma förbi och lära känna er ! smile

Mvh Robbin

Senast redigerat av chrizz (22 augusti 2011)

Elovsson92
20 augusti 2011 · 6 Inlägg

De har faktiskt varit dåligt med träffar iår...

Volvo V70 t5 R "R Design" (1998)
sportluft
20 augusti 2011 ·

ofan, det låter tråkigt, finns det ingen som håller i träffar och sånt här ute ? Typ folk träffas en gång i veckan eller liknande ? Såfall får man la dra ihop folk nu i veckan och träffas ? smile

syabo
20 augusti 2011 · 1 278 Inlägg

Träff i linköping ikväll, det är bara 1h att åka, inte farligt!

Street Knight
sportluft
20 augusti 2011 ·

Hade tänkt mer Jönköping smile

Stridh
20 augusti 2011 · 67 Inlägg

Hel rätt. jag ställer på att vara med och försöka styra upp något. men det får la bli till nästa våren isf efter som det börjar bli "sen" sommar nu.. hmm

BMW E36 Coupe "Turbo" (1994)
sportluft
20 augusti 2011 ·

Tänkte mer i veckan att dra ihop något ? smile

falkon93
21 augusti 2011 · 343 Inlägg

brukar alltid vara på biltema allt från kl20.00 men dom flästa kommerr runt kl 21

det luktar bränt gummi
(Dyslektiker)!
Volvo 940 turbo "de är ju bara en volvo" (1993)
BoostGuy
21 augusti 2011 · 953 Inlägg

Biltema varje fredag och lördag men tyvärr kommer de inte vara så mycket mer där då biltema snart sätter upp bommar efter allt som ha hänt. Media markt kommer göra de snart med så någon stanns att vara kommer att försvinna tack vare folk som inte kan sköta sig.

BoostGuy
21 augusti 2011 · 953 Inlägg

3 sep är de träff på biltema tror du redan ha läst tråden här på Garaget

sportluft
21 augusti 2011 ·

Tråkigt att folk inte kan sköta sig och anpassa sig efter reglerna som finns, det drabbar oss andra men men =/ Ne men man får hitta ett annat ställe där man inte behöver tänka på att det " stör folk " osv , ingen som vet något ? smile

BoostGuy
21 augusti 2011 · 953 Inlägg

Grejen är den att de typ inte finns fler ställen för om vi flytta till a6 igen följer skiten med så är de tyvärr.

sportluft
21 augusti 2011 ·

Rätta mig om jag har fel, men A6 är köp centrumet vid motorvägen typ ? tongue Men det borde la finnas något industri område man kan slå sig ner på ? smile

BoostGuy
21 augusti 2011 · 953 Inlägg

Japp det är köpcentret. Polisen är där typ direkt och skulle vi börja köra där med  kommer dom direkt. vi ha ju torsvik där de bruka köras träffar är oftas på biltema. och att få till något lagligt i denna stad är ju typ kört nu.

sportluft
21 augusti 2011 ·

Har kollat runt lite på hitta.se om ställen där man kan vara .. Fläktgatan (?) Andra sidan av Motorvägen av " Röde Påle " som det heter ? smile

sportluft
21 augusti 2011 ·

Man behöver ju inte köra tänkte mer en träff för att lära känna folk här, för i Göteborg som sagt hade vi onsdagsträffar vid Siba osv smile Men varför är det typ kört här ? =/

BoostGuy
21 augusti 2011 · 953 Inlägg

Asså din ide är bra har själv haft dom tankarna att fixa något på nått ställe.  för någon sommar sen dra jag igång  onsdags träffar i stadsparken och vi lirade minigolf och hade det trevligt. Varför det är kört här är för att folk kan inte behärska sig utan måste bränna ner bilar  ta sönder gatlampor bräna däck på biltema entren. de sluta ju med att dom tröttna och vill få bort oss  och det är ju bara en liten klick som sabba för oss andra som vill stå där umgås och dela med oss av våra iderr och intressen

BoostGuy
21 augusti 2011 · 953 Inlägg

jag har försökt  hålla i träffar under sommaren för att få igång intresset igen men har mer fått skit för de och klagomål

sportluft
21 augusti 2011 ·

Ofan , låter som det finns rätt mycket skit här , synd att folk inte kan behärska sig och måste förstöra dock =/ Aa vette fan vill ju inte sitta här i Jönköping med bilintresse och inget händer =/

TT-Avant
21 augusti 2011 · 6 851 Inlägg

Det finns andra ställen att vara på. Om folk vill åka dit eller inte kan jag ej svara på? MEN, ska man flytta träffar till något annat eller andra ställen så måste folk kunna sköta sig, annars kommer de verkligen snart att stänga av alla ytor som finns. Många är redan, som tidigare nämts igen bommade, men kan folk bara sköta sig så tror jag itne att något ställe skulle ha något imot att man träffades på dessa ställen.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang