Angående: BIlträffar i Jönköping?

sportluft
21 augusti 2011 ·

Precis skulle vilja att ni snackar med era bil vänner och försöker dra ihop något ? smile

doitfast Ratthållare på E4
22 augusti 2011 · 165 Inlägg

Jag ställer på att få ihop något. Jag tycker man ska kunna träffas och bara snacka lite skit å ha det trevligt utan att nån förstör allt för alla andra men det känns som det inte riktigt går i denna staden.

Sportluft, hur var träffarna i GBG? Inget som förstörde, var det nån som håll i allt el kom bara dit å hade det trevligt?

Martin

Är livet värt att liva utan bil??
sportluft
22 augusti 2011 ·

Tjena vtec_ Ne det är folk som håller i det, jag har varit med x antal gånger. Ne vi har regler som tex :
1. Buskörning ej under träffen
2. Förstörning av platsen samt nerskräpning ej tilllåtet
3. Ha glatt humör

Folk har accepterat reglerna och om det nu skulle vara så att folk vill köra eller leka så gör det något annat ställe som efter träffen. Vi brukar ha träffar i parkeringshus och sedan race i Partille i ett industri område där vi har vakter för trafik, avspärrningar för folk och brandsläckare , komradio för att kunna prata med varandra. Jag är mest ute efter att få träffa bilfolk som i göteborg och tänkte dra ihop något. Kommer åka tillbaka till Göteborg nu på fredag för att fixa i min gamla lägenhet och sånt, tänkte på Onsdag vid burger king och ta något att äta och tjöta med folk, Burger King i Centrum eller aa nästan vid A6, Mekonomen verkstaden där, kan absolut inget om Jönköping ännu så ursäkta om det blev veligt . Mvh Robbin

BoostGuy
22 augusti 2011 · 953 Inlägg

Jag är på för att ses för det är prcis vad vi behöver REGLER

sportluft
22 augusti 2011 ·

Ska vi säga någon tid ? Nu på onsdag vid burger king , snacka med dina vänner så vi blir fler smile

BoostGuy
22 augusti 2011 · 953 Inlägg

Det är parken på kvällen samt att jag själv jobbar i växjö på onsdagar så är hemma runt 7 tiden fast uppe på ekhagen funkar ju vid BK som du säger problemet där är infarten och utfarten för låga bilar.

Men man kan ju säga vid 2030 på EKO parkeringen på onsdag

sportluft
22 augusti 2011 ·

Okej smile Vart ligger EKO Parkeringen ? smile

BoostGuy
22 augusti 2011 · 953 Inlägg

BK är där eko ligger vid Ekhagen

sportluft
22 augusti 2011 ·

Okej, men snacka med dina vänner så vi blir några iallafall ? smile

BoostGuy
22 augusti 2011 · 953 Inlägg

de ska jag göra

sportluft
22 augusti 2011 ·

Gött smile

sportluft
22 augusti 2011 ·

Då ses vi på Onsdag 20:30 smile

TT-Avant
22 augusti 2011 · 6 851 Inlägg

jag kommer kanske förbi en sväng oxå. Lite musik måste vi ju ha, eller?

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
sportluft
22 augusti 2011 ·

Så länge det inte stör folket på BK så är det bara gött smile

TT-Avant
22 augusti 2011 · 6 851 Inlägg

sportluft skrev:
Så länge det inte stör folket på BK så är det bara gött smile

Jag stör aldrig någon när jag spelar.. big_smile

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
sportluft
22 augusti 2011 ·

Haha det lär vi märka, hoppas du dyker upp smile informera dina vänner om träffen smile

TT-Avant
22 augusti 2011 · 6 851 Inlägg

sportluft skrev:
Haha det lär vi märka, hoppas du dyker upp smile informera dina vänner om träffen smile

bättra att Driver_85 gör..ungefär samma folk vi umgås med så. Men självklart säger ja till fölk. Få se hur många som hakar på mej efter parken.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
sportluft
22 augusti 2011 ·

Yes, så länge alla sköter reglerna smile Ingen buskörning, burnout eller nerskräpning smile

BoostGuy
22 augusti 2011 · 953 Inlägg

helt rätt

TT-Avant
22 augusti 2011 · 6 851 Inlägg

haha, står inget om att man inte få spela hög musik..f*n va bra   lol

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang