Angående: BIlträffar i Jönköping?

Uddemar
22 augusti 2011 · 18 Inlägg

tjenare jag och en kompis tittar nog förbi en sväng smile

sportluft
22 augusti 2011 ·

Gött smile

doitfast Ratthållare på E4
22 augusti 2011 · 165 Inlägg

Va najs med lite folk som hittar ut. Då kanske det skulle kunna bli nått kul i denna staden med tillslut.
Om alla sköter sig och inte skräpar ner och lägger lakrisremmar på vägen. Vill säga.

Senast redigerat av vtec_ (22 augusti 2011)

Är livet värt att liva utan bil??
sportluft
22 augusti 2011 ·

Precis, det hoppas jag med, man kan ju liksom ha en träff som alla vet om, typ varje Onsdag, om det nu inte är typ julafton och nyår som ni fattar nog. Skulle vara riktigt roligt om alla sköter sig och inte gör massa skit så man får vara kvar där för BK då, för det är deras parkering .. Väl mött ! smile

sportluft
23 augusti 2011 ·

Va ute och träffade falkon93 och tittade på hans Nissan 200SX S13 i hans garage och tjötade i två timmar . Han kommer och hoppas ni som skriver att ni kommer ska komma nu wink

TT-Avant
23 augusti 2011 · 6 851 Inlägg

ang. detta med lägga streck, detta är isf. bättre att folk få göra på VÄGARNA, inte på parkeringen man står på. Därmed inte sagt att JAG tycker det är bra eller ok. Men OM det ska göras så gör det som sagt på VÄGEN.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
sportluft
23 augusti 2011 ·

Kan säga så här annars, ska ni lägga sträck och sånt så gör det någon annanstans smile

TT-Avant
23 augusti 2011 · 6 851 Inlägg

sportluft skrev:
Kan säga så här annars, ska ni lägga sträck och sånt så gör det någon annanstans smile

Ja och jag menar då E4an som går utanför BK lol

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
BoostGuy
23 augusti 2011 · 953 Inlägg

Vi få berätta reglerna för dom som kommer för kan vi bli enade en del av oss så tror jag detta kan funka. smile

doitfast Ratthållare på E4
23 augusti 2011 · 165 Inlägg

Jag kan bara hålla med, om alla strävar efter samma mål så ska det inte vara så svårt att få dom som inte följer det som är sagt att lämna området.

Är livet värt att liva utan bil??
BoostGuy
23 augusti 2011 · 953 Inlägg

Ne så kan vi samla ihop ett enat folk räcker med en grupp på 10 pers så kan vi kanske lösa detta

sportluft
23 augusti 2011 ·

Vi kan ta hand om detta med reglerna när vi ses imorgon smile

BoostGuy
23 augusti 2011 · 953 Inlägg

Det tycker jag verkligen. vad kör du för bil så man vet vart du är hehe. själv kör jag en ford mondeo blågrå

sportluft
23 augusti 2011 ·

Jag har sålt alla mina bilar, där av tagit bort dem från garagets hemsida. Ska kanske åka och köpa mig en V70 T5a idag, men får se hur det går, annars kommer jag åka i en Hyndia Sante Fee 4x4 svart , tänkte ställa hos så nära infarten som möjligt för att inte BK ska bli sura smile

BoostGuy
23 augusti 2011 · 953 Inlägg

Härligt bil val måste jag ju säga=) gott

sportluft
23 augusti 2011 ·

Nja, Automat och Diesel tongue

BoostGuy
23 augusti 2011 · 953 Inlägg

aha hehe diselchippning är ju fint=)

sportluft
23 augusti 2011 ·

Är inte min bil utan frugans tongue Nja, hon kör som en dåre med  den redan så det behövs inte tongue

BoostGuy
23 augusti 2011 · 953 Inlägg

Ha ha så bilar ska tas ju hehe sen beror de ju på vad det är för grejor i  bilen smile Härligt med nytt folk i stan smile

sportluft
23 augusti 2011 ·

Haha visst ärre !

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang