Aerodynamik skrev:
Du tog säkert för dåliga bilder och skrev för lite info, jag har inga bilar för över 100k men dem får vara kvar. Konstigt nog

näe visst priserna avgör inte så mycket men färg på bilen avgör mer än tex skicket osv
har märkt detta på flertalet bilar och hur man tar kort på bilen
med andra ord vinklar och så vidare..
tex inte så lätt vintertid att ta bra bilder på bilarna utan att ha en kamera som kostar 6000kr
känns som dom kollar på fel saker
derför har jag skitit i att lägga ut bilder på min 855turbo för att det är omöjligt att få till bra bilder utan att flytta skiten till ett ställe med tillräckligt bra ljus så man kan använda en vanlig simpel kamera
lite synd nu har jag 19" och annat skrot på bilen så den går säkert att få upp fast den ser förjävlig ut och det är mörka bilder men orkar inte
min 740 var inga problem fast jag började med en bild tagen på vintern utan frontspoiler snö över allt osv
men den var jhu laserblå?!

det tog inte många sec så hamnade den på första sidan fast den var en skrothög utan fungerande bakaxel,motor,kass inredning utan frontspoiler osv
lacken ska vi inte snacka om
så jag förstår inte logiken fick min gamla volvo 360glt turbo låst direkt för den var inte flashig nog
samma bilder fast blå hade den garanterat fått stanna
så det känns som det handlar om vad det är för bilmodell färg osv
före andra saker som väger högre än utsendet
ungefär hälften av alla bilar på garaget är helt orginal utan någon ändrat men det är tydligen skillnad?!
för dom får vara kvar fast det borde finnas väldigt lite intresse av att kolla på dom bilderna och information om en helt orginal Ford mondeo med orginal stereo