Vill absolut inte gnälla men tycker mer att ytan ser siden-matt ut? Drar de på klarlack när de pulverlackerar eller hur fungerar det?
Helt riktigt, den "blanksvarta" pulver lacken är mer åt det sidenmatta hållet, vill man ha det riktigt blankt får man lägga klarlack (som också finns i pulverform) men det vill inte jag
Vill absolut inte gnälla men tycker mer att ytan ser siden-matt ut? Drar de på klarlack när de pulverlackerar eller hur fungerar det?
Helt riktigt, den "blanksvarta" pulver lacken är mer åt det sidenmatta hållet, vill man ha det riktigt blankt får man lägga klarlack (som också finns i pulverform) men det vill inte jag
Det är ju rena porrbilderna ju!!!!
/Benny
Gör mitt bästa
Ja du vet ju vad jag tycker så jag behöver inte säga så mycket..haha..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ja du vet ju vad jag tycker så jag behöver inte säga så mycket..haha..
Hahaha...härligt att höra, får önska er en trvlig helg!
Detsamma, detsamma!
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Tackar! Skall försöka få drivlinan monterad på chassit i helgen, uppdatering kommer inom kort.
Var det porr innan..vad kommer då den uppdateringen vara..?
Vackert blir de som vanligt. Behöver man inte ha mask när ska pulverlacka?
Ja vet inte säkert men du laddar den ena saken (Godset) med antingen + eller - och följdaktligen så är spruthandtaget det andra. Eftersom du har den där laddningen så sugs pulvret till godset och stannar där och det är ju utsug bakom oxå. Sedan så för man in godset i ungnen där pulvret smälter och förvandlas till färg. I korta och enkla drag så fungerar det så.
Den Duetten blir otroligt fin! Toppenjobb! Sen är hela tråden kalas! Så många fina bilder att följa. Bra för mig som har en Duett där flera plåtar ser ut som kexchoklad eller är borta. Då kan jag se hur det ska vara.