Läre väll vara med jag också då, blir en bild på mitt nyinförskaffade projekt. Har definitivt stora planer på denna samt lite godis ifrån utlandet beställt Säger som många andra, skulle va hemskt kul att få prova på deras produkter och se om det är nå man ska hålla fast vid!
Läre väll vara med jag också då, blir en bild på mitt nyinförskaffade projekt. Har definitivt stora planer på denna samt lite godis ifrån utlandet beställt Säger som många andra, skulle va hemskt kul att få prova på deras produkter och se om det är nå man ska hålla fast vid!
Händer inte mycket med bilarna nu då vi ska sälja vår lägenhet! Gjorde ett ryck i förrådet och det var nödvändigt kan ja säga! Innan: Efter:
Tror ni det kommer passa? (Ska på smalare däck!)
Sen har ja fått en till leverans från chemical guys, ser fram emot att testa jet seal som är lackförsegling med upp till 12mån hållbarhet! Tillverkat för flygindustrin = SAAB
Gjorde ett ryck igår och fixade iordning lite inför besiktning. Spännde handbromsen och lite sånt dom brukar vara kinkiga med
Idag rullade bilen igenom helt utan anmärkning! Beröm ifrån besiktningen tom så nu kommer den strax ut på blocket! Sen ska lite godsaker inhandlas till 9-3an. Stay tuned!