Tog ned mitt handskfack idag och har tre frågor, är det kylningen till handskfacket som är en liten stjärna och en rund ring med två pilar på? Samt hur bra kyler den egentligen? Regleras den utav ac:n eller?
kan inte svara på din första fråga men hade en -08 9-3 aero ttid med kyla i handsfacket och det är mer för att bibehålla kylan på något kallt. kyler inget vidare tyvärr.
Ser ut som någon ventilöpnnare som kan öppnas och stänga för att få en luftsprång direkt in i handskfacket men men har jag inåt använt den än så är de ju slitsamma :-D
Bilen va skitig så det fick bli en tvätt i vinter kylan, samt lite shopping av en lågprofils domkraft. Ett måste för att kunna dra ut den efter att vinterdäcken har åkt på.
vid lite mildare väder sen ska ja försöka slipa klart sidokjolar och frontläppen.
Va tvungen att pcka upp och kolla lite närmare på slutrören och slutdämparen. kan konstatera att det är rejält med dämpning i slutdämparen och att designen är grym på slutrören. Dom är snedskurna i båda riktningarna så det följer spoilerns form. ska bli riktigt grymt att få dit det och prov lyssna
Har bokat en lyft nästa tisdag så då blir det till att hänga dit avgassystemet Vi har schyssta ramper som man kan backa upp på som är tänkta för lastbilar, jag testade men bilen va för låg för att komma upp ;( Men å andra sidan slipper jag krypa på något smutsigt golv så jag är väl nöjd ändå