Update:
Gjorde ett litet ryck igår, små förkyld men vem är inte det nu

Började med att täta US-Blinkersen, ser ju inte direkt ut att vara specielt mycket till fuktspärr här.
Här ligger dom och härdar efter en omgång.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-8ae647936231e69b851b3100d3dfedca_tn.jpg]()
Och anledningen till varför dom skall vara täta, Dock hade dessa spruckit men iaf
Hade planer på att få ner lite Redline olja i växellådan, var förberedd med en avkapad 8mm insex för avtappningspluggen. Men visste att det var 8mm insex till påfyllningen också och känns som kan vara vettigt att lossa på påfyllningen först så man vet att man kan fylla på ny olja när det är tomt

Dock satt den snett under säkringsboxen, ska tillverka ett special verktyg så ja slipper lossa boxen. Så nu får dom stå och värma någon dag till.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-e760b0b43aa198e211aaad7378f06a98_tn.jpg]()
Skippade växellådan och hoppade på blinkersbytet vilket gick extremt bra. Plug n play!
Så nu väntar växellådsoljan samt 9" AEM Dryflow med "splash" skydd, funderar lite på en ny variant som andas lite mer

Stay tuned....