--- -Ricke W ---- Ja jag ha haft lite otgångar men haft turen me mig tycker jag.
Men sätt igång me ditt bygge nu o visa upp den te ELMIA 2014

---- Februaripojken och timsi ---- hur ska man flytta ner skylten, där sitter en ju rätt bra utan att ta bort för möe av bilen. Längre ner så ligger den för nätet lr nederdelen av kjolen. Ingen skylt alls hade väl vart de bästa. en tror jag hoppar den biten då jag redan ahft polisen efter mig för placering i bakrutaa =P
Och den har redan nät och nej vil int ha lackade lister. E ju trotts allt en 940. hade jag velat ha en annan stil hade jag utgått från annan bil.

Men tack aif
---- allse ---- ja den sticker ut lite grann. V så jag vlle ha den. Syns man inte finns man inte=P hihi
---- Lina- ---- Tack tack Jag e jäklit nöjd. visst smått kvar men i de stora hela klar.
---- David_Liljedal ---- Ja jag fick ju de tillslut, många kockar ha vart me o fixar o tyckt om denna bilen men ändå ha jag tagit de JAG anser e min version. Tackar o niger.
---- aqulio ---- ja den syns o rätt utstickande. Dock ha många fått upp ögonen för dessa färger och blir int lika ovanligt längre. Men jag e nöjd me färgvalet=) o tackar.