Från svart 940 LTT till grön 940 som kommer synas- utställningskick hoppas jag på

Ville få en bättre bil me lite mer klös i. O den gröna färgen ha jag velat ha sen jag va 18år. O äldre i sinnet e jag inte =p
  • 109 Följare
  • 167 794 Visningar
  • Uppdaterades senast 22 juli 2013
Lina-
8 april 2013 · 1 213 Inlägg

Bilen vart snygg. smile

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
David_Liljedal
9 april 2013 · 35 Inlägg

Helt otroligt vilket fint resultat du har fått på bilen! smile (Y)

aqulio
9 april 2013 · 1 146 Inlägg

gillar färgen fett big_smile

Cilla_VolvoBrud
15 april 2013 · 302 Inlägg

--- -Ricke W ----  Ja jag ha haft lite otgångar men haft turen me mig tycker jag.
Men sätt igång me ditt bygge nu o visa upp den te ELMIA 2014 big_smile

---- Februaripojken  och  timsi ----  hur ska man flytta ner skylten, där sitter en ju rätt bra utan att ta bort för möe av bilen.  Längre ner så ligger den för nätet lr nederdelen av kjolen. Ingen skylt alls hade väl vart de bästa. en tror jag hoppar den biten då jag redan ahft polisen efter mig för placering i bakrutaa =P

Och den har redan nät och nej vil int ha lackade lister.  E ju trotts allt en 940. hade jag velat ha en annan stil hade jag utgått från annan bil. smile Men tack aif

---- allse ---- ja den sticker ut lite grann. V så jag vlle ha den. Syns man inte finns man inte=P hihi

---- Lina-  ----  Tack tack Jag e jäklit nöjd. visst smått kvar men i de stora hela klar.

---- David_Liljedal  ---- Ja jag fick ju de tillslut, många kockar ha vart me o fixar o tyckt om denna bilen men ändå ha jag tagit de JAG anser e min version. Tackar o niger.

---- aqulio ---- ja den syns o rätt utstickande. Dock ha många fått upp ögonen för dessa färger och blir int lika ovanligt längre. Men jag e nöjd me färgvalet=) o tackar.

Senast redigerat av Cilla_VolvoBrud (15 april 2013)

Volvo 940 "Green Lady" (1995)
it_mutt Avstängd
15 april 2013 · 10 388 Inlägg

Är ju så man nästan måste köra inom dina krokar o inte bara passera o se om man stöter på kärran smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
aqulio
15 april 2013 · 1 146 Inlägg

hoppats man ser din bil när man åker till Jönköping den 26-29 april tongue

Cilla_VolvoBrud
19 april 2013 · 302 Inlägg

it_mutt   Ja de tyck jag du ska gö. Den lär ju synas=)

aqulio   Ja jag finns i stan då, händer de nått spec den helgen lr e du på jobb härsmile

I helgen komma den synas på custom & HotRod mässan i Sundsvall för den som vill ta en kik

Senast redigerat av Cilla_VolvoBrud (20 april 2013)

Volvo 940 "Green Lady" (1995)
Cilla_VolvoBrud
21 april 2013 · 302 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5#p3678455
Fortsätt följ projektet i dess detlajgöra på denna tråd. big_smile

Volvo 940 "Green Lady" (1995)
RaggarVargen
26 april 2013 · 210 Inlägg
Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen
aqulio
26 april 2013 · 1 146 Inlägg

Cilla_VolvoBrud skrev:
it_mutt   Ja de tyck jag du ska gö. Den lär ju synas=)

aqulio   Ja jag finns i stan då, händer de nått spec den helgen lr e du på jobb härsmile

I helgen komma den synas på custom & HotRod mässan i Sundsvall för den som vill ta en kik

kommer befinna mej i vetlanda på ädelfors folkhögskola en kurs där inför helgen...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang