7266
Sök

Radera onödiga program lg optimus 2x

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
8 september 2011
Trådstartare
tjena hämtade ut min lg idag och nu vill jag ha bort massa förinstalerade skit program så som twitter osv.. hur  gör jag ?  roota om den ?

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
8 september 2011
Trådstartare
Rootade om den och körde titanium backup funka fin fint smile bara radera de man inte behöver efter backup på allt:)

198 Inlägg
9 september 2011
Vad använder du för androidversion? Jag letar efter gingerbread 2.2.3 men jag har inte hittat något än... Några tips?smile

MVH Gabbe
Permanent fartblind

1 231 Inlägg
10 september 2011
ahG16 skrev:
Vad använder du för androidversion? Jag letar efter gingerbread 2.2.3 men jag har inte hittat något än... Några tips?smile

den har inte kommit ut än wink skulle vilja roota min men då försvinner ju alla garantier och sånt sad
eller ja den har kommit ut men inte till optimusen wink
Senast redigerat av manne_940 (10 september 2011)

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
10 september 2011
Trådstartare
ahG16 skrev:

kör froyo lr vad de heter som  är i dagensläge de som finns till optimus om man  då inte  kör  nån annan rom  till mobilen smile

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
10 september 2011
Trådstartare
manne_940 skrev:
ahG16 skrev:

den har inte kommit ut än wink skulle vilja roota min men då försvinner ju alla garantier och sånt sad
eller ja den har kommit ut men inte till optimusen wink

jag rootade om min  2h efter att jag hämtat ut paketet;) haha har aldrig tagit nått på garantin:)  funderar på att köra  nån annan rom  till gb kmr smile   då gb finns  på annan hombrew tongue

men men har stöt på ett problem på jobbet med mobilen sad hittar inte alls mina peltor hörselskydd med inbyggd blåtand komradio m.m  :S  nån som har tips på vad jag ska göra för att få dom ihop synkade?

Sök